Kavereita Rovaniemeltä?

Vierailija

Uusimman cosmon innoittamana ajattelin kysellä että löytyiskö täältä kaveria 25-vuotiaalle naiselle?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ainakin samoja kiinnostuksen kohteita näyttäisi löytyvän kuin itseltänikin! :) Olen 20-vuotias nainen ja pidän myös ulkoilusta sekä liikunnasta.kiinnostuksen kohteisiin kuuluvat mm.sisustaminen,muoti,hyvä ruoka,elokuvat musiikki jne.
Luin itsekin sen jutun cosmosta,jossa kerrottiin netin keskustelupalstalla tutustuneista ystävistä ja se innoitti kurkkaamaan olisiko ketään Rovaniemeläisiä paikalla..

Vierailija

Kukapa ei nätistä kodista, ihanista vaatteista ja hyvästä ruuasta tykkäisi! :)
Onko sulla antaa vaikka mailiosoitetta? Mulla on vaan virallisia joita ei viitsi levitellä täällä.

Vierailija

Näinpä :) Mielellään antaisin kyllä,mutta itselläni myös ainut maili käytössä vain virallisia juttuja varten.Hmmm mitenhän me päästäisiin sit vaihtamaan ajatuksia vähän paremmin.. :O

Vierailija

Hei, minäkin uskalsin kirjoittaa tänne, oletteko vielä kavereita vailla? Olen 20-vuotias rovaniemeläinen nainen. Olen kiinnostunut elokuvista, satunnaisesta juhlimisesta, matkustelusta ja liikunnasta. Olen jäänyt hieman yksinäiseksi, suurimman osan ystävistä muutettua opiskelujen perässä etelään, ja kun ei itselle toistaiseksi ole tuota opiskelupaikkaa siunaantunut. Jos huomaatte viestin, niin sovitaanko treffit vaikka jonnekkin kaahvilaan, tai jonnekkin muuhun mukavaan paikkaan ja katsellaan josko meillä olisi enemmänkin puhuttavaa. Laittakaa viestiä, jos innostuitte, niin voitaisiin nähdä vaikka elokuussa, kun nyt olen matkoilla. Miltä kuulostaisi tapaamispaikaksi Coffee house elokuun 2.päivä. klo.18:00. Ehdottakaa jotain mistä tunnistamme toisemme ja ylipäätään oletteko tulossa? terveisin V

Vierailija

Hei, täälläkin 24-vuotias tyttö Rovaniemeltä. Samoja mielenkiinnonkohteita löytyy. Itsellenäkin on koira ja pidän ulkoilusta. Lisäksi pidän matkustelusta, lukemisesta ja sisustamisesta. Ja se mies löytyy kans. Myös valokuvaamisesta pidän vaikka en siinä vielä hyvä olekkaan :) Laitatko vaikka s-postia minulle: ystava@luukku.com

Ja muutkin ilmoitukseen vastaajat laittakaa jos kiinnostaa :) Yritetään löytää kavereita!

Vierailija

Moikka! Täällä olis kanssa 20-vuotias tyttö, joka kaipais kavereita rovaniemeltä! Tuntuu olevan juurikin samoja kiinnostuksenkohteita kuin itselläni:).

Vierailija

Hei. Tavataanko siis huomenna coffee housessa klo 18.00? Vähän jännittää, mutta olis kyllä tosi kiva nähdä ihan kasvotusten, sovitaanko että nähdään vessan edessä ja otetaanko vain paperilaput, tai nimikyltit joissa lukee oma nimi. Laittakaa vaikka "ok" jos tulette, en malta odottaa. heh. v

Vierailija

Oisin myös innostunu tapaamaan uusia ihmisiä jos vielä mukaan mahtuu :)
Olen 20-vuotias ja oon asunu rovaniemellä pari vuotta. Nyt alotan syksyllä opiskelun ramkissa. Tykkään lenkkeillä, katsoa leffoja ja käydä juhlimassa. Mulle saa laittaa mailia osotteeseen kamuem@hotmail.fi niin voin kertoa lisää :)

Tytt

Hei. Olen 17-vuotias tyttö/nainen täältä Rovaniemeltä. Löytyisikö minun ikäiselle seuraa? :)
Tykkään muodista, sisustamisesta ja joskus liikunnasta.

CC

Täälläkin olisi 20 -vuotias nainen vailla kaveria. Olen muuttanut Rovaniemelle viime vuonna ja opiskelen nyt yliopistossa. Olisi kiva saada vaikka lenkkiseuraa! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat