Jyväskyläläiset HUOM!

Vierailija

Lähdin monen muunkin tavoin kyselemään että liikkuuko täällä Jyväskyläläisiä? :)

Mikäli siis kaipaat kahvittelu, syöpöttely, leffailu tai vaikkapa shoppailu seuraa niin ilmoita ihmeessä itsestäsi! :)

Sivut

Kommentit (396)

Vierailija

Täällä siis kirjoittelee 24vuotias ja naimisissa oleva neitonen. :) iloinen, mukava, h-tajuinen sekä kaikkien kanssa toimeen tuleva.Koirat lähellä sydäntä, meilläkin niitä on kaksin kappalein! Myös musiikki, kulttuuri, runous yms kiinnostaa.. :)

Vierailija

Itsekkin asun Jyväskylässä ja olisi kiva saada uusia kavereita täältä. :) Olen 19v. tyttö, jos ikäeromme ei haittaa niin olisi kivaa tutustua. :) Ja toki kaikkiin muihinkin. :)

Vierailija

Itse muutan tuohon keskustan naapuriin, tulevan avopuolison kanssa :) ikää 21, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, iloinen, rehellinen. Tykkään eläimistä, eniten kissoista, musiikista, valokuvaamisesta, kirjoitan runoja, keilauksesta, shoppailusta jnejne :p ja tietokoneista tietty kun niitä opiskelemaankin nyt menen :)

Vierailija

Taru-Maria; Mistä päin maailmaa muutat tänne? :) Susta siis tulee Datanomi, ilmeisesti? :) Oletko milloin muuttamassa tänne päin? :)

Mä en tiedä näkyykö mulla toi että mulle voisi lähettää yksityisviestejä. Oon kyllä laittanut asetuksiin, että käyttäjät saa laittaa mulle niitä, mutta... :/

Vierailija

Täältä Turun naapurista muutan :) Ja näillä näkymin datanomi juu, lukion kävin ja ammattikorkeaan oon hakenu monta kertaa, mut ei pääse ni ei pääse. Nyt pääsin sinne amikseen ainakin, ja ammattikorkeasta vastausta odotellessa jälleen. Tradenomiksi hain. Ja muutetaan kaiketi tossa elokuun alussa viimeistään, ehkä jo heinäkuun lopulla. :)

ja kyl sulla näkyy toi et voi lähettää yksityisviestejä, täytyykin tarkistaa onks mulla se käytössä :)

Vierailija

Teille tulee ihan hyvästi matkaa kun muutatte sieltä suunnalta tänne päin. :) Toivon mukaan ei tuu mitään kulttuuri shokkia :-D Tosin, en usko.

Mäkin hain amikseen tässä yhteishaussa, mutta en päässyt mihkään. Oon siis vuonna 2006 valmistunut ravintolakokiksi, mutta nyt sit hiukka ehkä jo tökkii kyseinen ala :) Ammattikorkeeseenkin hain mutta en mennyt pääsykokeisiin. Mulla kun ei oo minkäänlaista liiketalouden taustaa (jonne siis hain amk.hon) niin en sit uskaltanut lähteä kun hirvitti se opiskelu määrä :D. Ja sitten hain kanssa amk.hon ravintola puolelle, mutta päätin, etten sinne halua mennä koska mua ei enää niin se kiinnosta! Onneksi kuitenkin pääsin töihin ja meinaan nyt täydennyshaussa hakea opiskeleen. :) Matkailu puoli kiinnostaisi, lähinnä matkaopas :)

Ja sullakin näkyy että sulle voi lähettää yksityisviestejä. :)

Vierailija

Kaikki edellämainittu kuulostaa mukavalta. En tiedä tarkkaan miten tää juttu toimii, mutta olisi mukavaa saada kavereita. Itse olen äiti ja jotenkin ei vain saa niitä kavereita :( Muutettu muualta JKL. Laita viestiä niin lähdetään vaikka kaffeilee

Vierailija

Täytyy ensin saada tää muutto pois alta ni sitten voikin sopia kaffetreffejä :D Menee elokuun puolelle mut ainakin tässä on aikaa hieman vaikka tutustua jos kiinnostaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat