E-pillereiden lopettaminen

Vierailija

Söin n. 1.5v, vaihdoin 3 kertaa merkkiä ja musta tuli ihan kamala hormoonihirviö. Tää kaikki johti melkein eroon poikaystävän kanssa, mut nyt kun takana on vasta muutama päivä ilman pillereitä, tuntuu että oon rakastunu uudelleen eikä toisessa enää ärsytä mikään. Ainoana miinuksena muutama finni naamassa ja järkyttävät menkkakivut!

Haluisin kuulla kokemuksia muilta pillereiden lopettaneilta, kuinka pian näkyi muutoksia/näkyikö ylipäätään? Jatkuko "luomukierto" normaalisti? Itsehän lopetin kesken liuskan, jäljellä ois ollu n. 10 pilsua mutta pää ei kestänyt enää ja oli pakko saada muutoksia:D

Kommentit (2)

Vierailija

Itsellä, kun lopetin pillerit kierto meni sekaisin muutamaksi kuukaudeksi, mutta palautu sen jälkeen normaaliksi. Mulla ainakin mieliala pysy paljon iloisempana,kun lopetin pillerit ja tuntu,että ensihuuma palasi takaisin. :) En kiukutellut enää ollenkaan ja jaksoin tehdä kaikkea. :D Seksihalut ainanki itsellä lisäänty ihan älyttömästi. :D Ja siitähä avokki tykkäs :) ;P

Toivottavasti näistä ees on jotai apua. :)

Vierailija

Mietin pillereiden lopettamista, koska en ole vakituisessa parisuhteessa. Plus omistan nyt isot kasat raskausarpia rinnoissa, reisissä, lantiossa sekä takalistossa. Lihoin (vasten lääkärien väitteitä ettei pillereistä liho) pillereistä muutaman kilon, en ole uskaltanut katsoa kuinka paljon, ja mietin tässä että lähteekö nuo kilot ja läskit kun lopetan pillerit ja palaanko takaisin vanhoihin mittoihin? Olen aika 100 varma että lihominen johtuu pillereistä, koska söin samaa mallia mitä ennen ja alotin jopa salilla käynnin plus että harrastin seksiä (sehän on liikuntaa myös :D ).

Onko kukaan huomannut laihtuneen pillereiden syönnin lopetettua?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat