Torn between two guys

Vierailija

Hei, asia on siis näin. Olen 16 vuotias ja poikaystäväni pari vuotta vanhempi ja olemme olleet kaukosuhteessa noin vuoden. Olemme molempien mielestä toisillemme ne oikeat ja ainoat. Noin kuukausi sitten kuitenkin petin häntä suutelemalla toista, joka varmaan johtui melko paljon läheisyyden kaipuusta joka kaukosuhteessa tulee kun ei esim 3 kk näe.

Kerroin hänelle ja hän halusi ottaa breikkiä ja sillä aikaa tapasin erään toisen. Kun poikäystäväni tuli suomeen noin 2 vkoa sen jälkeen olin siis ihastunut toiseen. Kun hän sitten parin viikon päästä lähti olimme taas yhdessä, mutta itse olin ja olen edelleen epävarma asiasta. Tuntuu siltä että tämä tyyppi johon olen ihastunut on juttu jonka todella haluan käydä läpi ja tiedän sen myös loppuvan. Mutta vaikka poikaystäväni kansssa nyt eroisin se jatkuisi kuitenkin joskus.

En osaa millään päättää mitä oikeen teen! Onko teillä ollut koskaan vastaavaa tilannetta ettei osaa päättää mitä tehdä, tai mitä luulette että minun kannattaisi tehdä?

Olisin todella kiitollinen jos kommentoisitte asiaa mielipiteillänne :)

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on ollut juurikin sama tilanne kuluneen vuoden aikana. En ole nähnyt poikaystävääni kohta vuoteen, koska hän asuu afrikassa. Sillä välin tapasin toisen miehen ja petin hänen kanssaan poikaystävääni. Nyt poikaystäväni on suomessa mutta näemme vasta heinäkuussa. Noin 2 viikkoa ennenkuin hän tuli suomeen kerroin hänelle kaiken mitä olen puuhannut hänen selkänsä takana. Mutta koska hän on erittäin ymmärtäväinen, hän antoi anteeksi (osaksi siksi, että kerroin itse hänelle, osaksi siksi ettemme ole nähneet toisiamme pitään aikaan ja koska hän ei ole tullut suomeen aiemmin ym..) ja keskustelemme asiat loppuun kun näemme. Ilmoitin tämän jälkeen tälle miehelle jonka kanssa petin poikaystävääni että valisten poikaystäväni (nimittäin tämä mies on koko ajan tiennyt että seurustelen). Keväällä siis jouduin tekemään vaikean päätöksen, mutta päädyin poikaystävääni, koska muuten olisin miettinyt koko loppuelämäni mitä jos olisin sittenkin yrittänyt pitkästä välimatkasta huolimatta. Koska sydämessäni tunsin, että hän on se oikea, ei mies jonka tapasin sillä välin kuin hän oli poissa. Aivot tietysti sanoivat vastaan, koska tapaamani mies oli suomessa ja poikaystäväni afrikassa, mutta poikaystäväni antoi minulle joskus ehkä maailman parhaan neuvon: Do what your heart desire to do.

-kukka
Seuraa 
Liittynyt3.2.2011

Minulla on ollut myös kerran tilanne, jossa ihastuin toiseen mieheen. Poikaystäväni oli armeijassa ja näimme harvoin, kaipasin läheisyyttä.Olin kaverini luona viikon toisella paikkakunnalla ja tapasin tämän tyypin. Hänen kanssa vain nukuimme muutaman yön yhdessä, ei mitään muuta! Hänkin tunnusti että oli ihastunut minuun korviaan myöten. Näimme sen aikaa kun olin kaverini luona, ja kun lopulta jouduin lähteä kotiin päin en tiennyt mitä olisin tehnyt. Poikkiksen kanssa ei silloin mennyt niin hyvin, ja tämä toinen vaikutti niin ihanalta! Tekstailimme ja juttelimme paljon. Mutta lopulta valitsin kuitenkin poikaystäväni. Sillä hän on se ketä rakastan, ihastuksia tulee ja menee.. Ja kyllä sitä aina välillä miettii että viettääkö sitä nyt koko loppuelämän saman miehen kanssa. Mutta rakkaus voitti ihastuksen. Ja olen tyytyväinen että valitsin poikaystäväni! <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat