alapään sheivausss

Vierailija

okeiii.. miten ihmiset poistaa alapääkarvansa tai siis oon kuullu et useet normi höylällä sheivaa, mut eikös se oo aika vaivalloista ja eikö karvat kasva heti takasi??

ja miten monet ees ajelee karvoi pois ees vähän??

(:

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mä oon ihan höylällä sheivannu mut sen jälkeen tulee hirvee kutina alapäähän. Osaisiko joku kertoa miten saa sheivattua niin ettei tuu mitään kutinaa? :D

Vierailija

Itse sheivaan ihan perus höylällä. Ei ole kovin vaivalloista vaikka joutuukin tekemään usein sillä heti seuraavana päivänä on pieni sänki.

Kutinaa sain rajoitettua sillä että käytän eri höylää kuin säärien ja kainaloiden sheivaamiseen.
Kutina kuitenkin johtuu suurimmaksi osaksi siitä kun karva alkaa taas kasvamaan eli kutinaa ei pysty täydellisesti välttämään.

Vierailija

no niin mäkin oon tehny mutta inhottavaa ku heti kasvaa takasii :s
käytättekö muute jotai saippuaa vai vaahtoo ku höyläl sheivaatte? oon miettiny että voiko käyttää ihan vaik jotai miesten partavaahtoo tyyliin? :D

Vierailija

Sheivaan useaan kertaan viikossa. Kutinaa vähentää ihon kuoriminen. Kuorinta"hanskalla", vaahtona kannattaa käyttää ihan intiimialueelle tarkoitettua...olisikohan easy shavin' ollu nimeltään. Partavaahto saattais tehä aika ikävää limakalvoille joutuessaan. :D

Oon aatellut jossain vaiheessa mennä vahattavaks, sais vähän pidemmän välin siihen kun karvat rupeaa kasvamaan takas. Mutta ei se sheivaus niin vaivalloista oo, siinä suihkureissullahan se menee samalla ku sääret ja kainalotkin. :)

Vierailija

Mä oon ainaki sheivaillu ihan perus höylällä, ja yleensä aina suihkun yhteydessä.

Oon ite kyl harkinnu et vois ostaa sen RFSU:n Easy shavin putelin, mikä on ihan tarkotettu just intiimialueen sheivaamiseen, kun se on semmosta läpinäkyvää (ei vaahtoa) ja PH-arvoltaan juuri oikeanlaista.

Ja sit se RFSU:n After shave -aine vois vissiin olla kans siinä mielessä hyvää, et ei tulis niitä punasia näppylöitä, mitä yleensä ajelun jälkeen on useesti ja kaippa se vois kutinaakin hillitä, mut se siin vaa on tyhmää, ku on aika kalliita omasta mielestäni nuo putelit, mitä oon kaupassa aina kahtellu nii on melko hintavia et en oo tohtinu ostaa toistaseks vielä.. :D Mutta kai ne säilyis, kun en määkää niinku "liian ahkera" oo sheivaamaan itteeni.

Teebo
Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Huomasin, että sheivausvaahdolla kutina helpottaa pikkusen, ja lopputulos on siistimpi =) Inhoan sänkeä, mutta jatkuva höyläys rasittaa ihoa liikaa -pitäisi kokeilla sitä vahausta Ü

Vierailija

Joo itsekkin suosittelen ostamaan nuita aineita, vaikka hieman hintavia ovatkin. Itselläni ainakin ovat olleet ihan riittoisia ettei tarvitse koko ajan olla ostamassa uusia :D

Vierailija

Itsellä meni hermot sheivailuun, jolloin päätin nyppiä pinseteillä karvat veks.

Vaatii hermoja ensimmäisillä kerroilla - mutta esim. telkkaria katsoessa menee "huomaamatta" - roskis vaan viereen :) Kasvaa kerta kerran jälkeen harvempana takaisin ainakin mulla. Ja kun pari kertaa on nyppinyt "kaikki" yhteen menoon niin sitten melkein riittääkin, että aamulla tai illalla katsoo että onko jostakin puskenut karva tai pari ja nyppää ne saman tien pois - niin ei tartte käyttää pidempää aikaa kerrallaan.

Helpointa toi nyppiminen ainakin mun mielestä on silloin kun ei ole ihan sänki vaan vähän pidempi.. joku 3-5 mm?

Ja siis ekoilla kerroilla myös sattuu eniten, nykyisin ei tunnu oikein miltään enää. Keväästä saakka olen siis nyppinyt. Ja sänkeä ei sinänsä tule - ja karvat on "pehmeämpiä" kun ovat kokonaisia eikä vaan "poikki" kuten sheivatessa. Vähän on ollut ongelmaa ku joskus kasvaa joku karva sisäänpäin, mutta kuorinta auttaa siihen.

Vierailija

mä en ees pysty sheivaa joka päivä, mun pitää aina odottaa et karvat kasvaa varmaa viikon ennenku voin sheivaa ku muuten sattuu sheivaaminen, tulee verta ja punasia pisteitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat