Mitä tehdä? Vai tehdäkkö mitään? :D

Vierailija

Tulipa tyhmä otsikko.. :D

Mutta siis, oon ollut nyt yhdessä mun poikaystävän kanssa muutaman kuukauden, ja luulen että se on se oikea :) mutta nyt oon tutustunu yhteen toiseen poikaan ihan vaan kaverina, ja se on kanssa tosi kiva, ja voi olla että oon siihen ehkä vähä ihastunutkin, en edes tiedä onko se yhtään kiinnostunu musta muuta kuin kaverina.. Molemmat pojat on fiksuja, ja hyvännäköisiä jne :D aika saman tyyppisiä poikia, ja ei nykyisessäkään suhteessa mitään vikaa ole, päinvastoin! :) paitsi että asumme eri kaupungeissa joten emme voi nähdä kovin usein :/ tämä toinen taas asuu samassa kaupungissa, mikä on tietysti plussaa :D En oikeen edes tiedä miksi oon vähäsen kiinnostunut tästä pojasta, koska luulen nykyisen poikaystävän kyllä olevan ehkä vähän "parempi", ja kun se tuntuu edelleen siltä oikealta..

Mietein että voisko tää johtua siitä, että nykyinen suhteeni on myös mun ensimmäinen, ja luulen hänen olevan se oikea, mutta haluaisin ehkä että mulla olisi elämässä useampi kuin 1 suhde? :D ja tämän hetkinen poikaystävä on vanhempi, joten mä en oo todellakaan sen ensimmäinen, mutta se on silti sanonut että vaikutan siltä oikealta ja että ei ole tuntenut tällä tavalla aiemmin jne. En edes tiedä mikä voisin olla paremmin nykyisessä suhteessani (paitsi välimatka), mutta silti se toinenkin poika taitais vähän kiinnostaa..

En ole kyllä ainakaan nyt jättämässä poikaystävääni, mutta en aio kyllä todellakaan pettääkkään! Eli tavallaan haluaisin molemmat, mutta oon kyllä yhden miehen nainen :D jos sillee voi sanoa :D

Joten mielipiteitä asiaan kaipaisin! :)

Kommentit (3)

Vierailija

Moi, voin kertoa mielipiteeni.

Olen joskus ollut samassa tilanteessa ja voin sanoa että se on hankalaa. Kuitenkin kumpaakaan osapuolta satuttamatta kannattaa edetä ihan rauhallisesti. Kerroit myös että nykyinen suhteesi on ensimmäinen ja se ensirakkaus tulee aina jäämään mieleesi. Joten älä heitä tätä suhdetta hukkaan, jos se vielä tuntuu hyvältä.

Jos nyt kuitenkin käy niin, että nykyisen poikaystäväsi kanssa eroaisitte, voithan toki katsella sitten uudelleen ympärillesi (ja alkaa edellisestä yli päästyäsi alkaa sitten miettimään tätä toista vaihtoehtoa) Useastikkin suhteen aikana tulee useita ihastuksia, mutta yleensä ne menevät ajan myötä ohi, etenkin silloin kun mitään ei tapahdu tämän ihastuksesi kanssa, siis kaveruutta kummempaa. Älä kuitenkaan ota mitään lohdutuspoikaystävää, se ei tunnu loppujen lopuksi kenestäkään hyvältä, ja voit pilata sillä suhteesi useampaan ihmiseen.

Myös se, että tämä nykyinen suhteesi on ensimmäisesi, niin jos vaikka välimatka tulee esteeksi tms. niin maailma ei siihen kaadu. Kokemuksia mahtuun elämään ja niitä kannattaa myös hankkia, jotta saa selville sen, mitkä luonteenpiirteet ja käytös yms. sopii itselle toisessa, eli minkälainen ihminen on se oikea! :)

Vierailija

Itselläni oli muutama vuosi sitten ihan samanlainen tilanne. Olimme ensimmäisen poikaystävän kanssa kaukosuhteessa ja pidin hänestä kovasti. Sitten ilmestyi toinen poika kuvioihin. Tämä toinen asui vieläpä samalla paikkakunnalla kuin minä. Niinhän siinä kävi, että ihastuin häneenkin.

Kaiken lisäksi tämä uusi poika oli myös kiinnostunut minusta. Tunsin että poikaystäväni jäi hieman etäisemmäksi, koska en nähnyt häntä niin usein, toisin kuin tätä toista. Niinpä itku kurkussa jätin poikaystäväni toisen vuoksi, ja sitä olen katunut tähän päivään asti.

Tämä uusi tuttavuus ei ollutkaan lopulta niin ihana, ja olen hänet jo unohtanut. Mutta edelleen kaipaan ensimmäistä poikaystävääni. Eli en sinuna jättäisi poikaystävääsi, jos pidät hänestä kovasti. Ja kannattaa toki katsoa vähän pidempään, millainen se toinen poika on, ennen kuin teet mitään päätöstä.

Mainitsit, että haluaisit ehkä olla useammassakin suhteessa elämäsi aikana. Minulla ystäväpiirissäni kaksi tyttöä, joilla on hieman sama tilanne. He ovat olleet jo useampia vuosia yhdessä ensimmäisen poikaystävänsä kanssa. Toinen pari on nykyisin jo kihloissakin. Kumpikin näistä ystävistäni on joskus puhunut siitä, että kaipaisivat kokemusta muistakin miehistä. He haluaisivat tietää, onko tämä ensimmäinen nyt todella se oikea. Mutta heillä on pelko siitä, ettei eron jälkeen toista saisi enää takaisin, mikäli tulisi katumapäälle. He kuitenkin välittävät nykyisistä poikaystävistään todella paljon.

Vierailija

Mulla vain osittain sama tilanne, ei siis ole toista ihastusta tai mitään, mutta tämä on ensimmäinen kunnon parisuhteeni, ja poikaystäväni tuntuu oikealta ja sellaiselta, jonka kanssa voisin elää loppuelämäni. Mutta.. mistä sitä tietää jos on olemassa joku vielä parempi ku ei oo kokenu muita oikeastaan.. Ja olis muutenki kiva kokea erilaisia miehiä ennenkuin asettuu aloilleen. Mä oon vielä sen verran nuori (18v) että onhan tässä aikaa tehä ties minkälaisia päätöksiä, mutta ongelma on se, että en panosta tähän suhteeseen täysillä ja olen usein vihainen turhistakin asioista, koska tavallaan välillä toivon, että tulis joku hyvä syy erota että pääses katselemaan olisko joku muu mies parempi. Ja se on raskasta meille molemmille kun en tiedä mitä haluan. Mutta toisaalta en halua ketään muuta. Olis niin kätevää jos sais sovittua sellasen vuoden kestävän tauon, että ns. eroaa poikaystävästään vuodeksi ja kattelee sen vuoden ajan minkälaista muuta tarjontaa olis ja sitte vuoden päästä jos vielä haluaa sen poikaystävän, niin sitten kans ollaan yhdes ja kunnolla.. Harmi kun se taida oikein olla mahdollista:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat