Miehen omituinen käytös

Vierailija

Hei!
Mulla on tällänen yksi ongelma mihin en ole saanut itse enkä ystäviltäni mitään ratkaisua. Ja siksi ajattelin että TE osaatte auttaa.
Eli minulla ja kutsutaan ihmistä vaikka Petrillä on ollut tässä nyt viime kesästä (talvi pois lukien) ja nyt sitten tässä taas vähän ennen kesää pientä säätöä. Enkä tiedä ajatteleeko Petri musta vaan seksisuhteena vai haluaako enemmän ja kysynyt olen joo häneltä itseltään muttei tule mitään vastausta. Arkisin tai selvinpäin emme pidä yhteyttä oikeastaan. Ainoastaan viikonloppuna jompi kumpi meistä ottaa yhteyttä ja se on menoa sitten. Petri on aina tosi huomaavainen ja kiltti ja ihana minua kohtaan, meillä on hauskaa ja hänellä on joku paha tapa aina osoittaa hellyyttää tökkimällä minua. Mutta hauskuutta meiltä ei puutu. Nyt vaan haluisin neuvoja että mikä siinä että
Haluaako hän edes nähdä minua arkisin kun ei ota itse yhteyttä?
Olenko liian ahdistava jos itse kysyn häntä vaikka kahville?
Voisiko tästä nyt syntyä jotain muutaki kun epätietoisuutta?

Ja tätä kaikkea pisti vähän sekoittamaan tälläinen asia, tosiaan Petri sanoi tätä vitsiksi mutta joku toinen nainen väitti että he seurustelevat ja näin. Okei voin uskoa, että tämä on vitsi mutta mitä se kertoo ihmisestä jos minä itse olen ollut kun puulla päähän lyöty ja Petri itse vain tokaisi tähän " Kyllä mäkin nauroin tosi paljon kun luin ne kaikki viestit ja sain kuulla niistä puheluista" vaikka toisaalta olin itse aika pahalla päällä...

Pitäisikö mun nyt vaan unohtaa tää herra ja alkaa katsomaan muita kaloja sieltä merestä?

Kommentit (3)

Vierailija

Oivoi, kuulostipas ihan omalta elämäntilanteeltani niinkin tarkasti, että jopa tuo tökkiminen täsmäsi, pelottavaa sanoisinko :3

Ainoa ero on siinä, että mun tämä tällainen suhde on kestänyt jo reilu kaksi vuotta, joten uskaltaisin väittää sulle että hyvin mahdollista ettei tuo juttu tuosta paljon syvene, vaikka jatkua saattaakin pitkäänkin. Toisaalta, koskaan ei tiiä mitä tapahtuu ja sikälimikäli sulla kiinnostusta riittää nii miksipä et jäisi selvittämään mitä ajan kanssa tapahtuu :)

Onko hän muuten ujo? Voisiko johtua siitä, ettei pidä viikolla yhteyttä? Vai onko ns "varannut" viikolla aikansa johonkin muuhun? Kavereille kenties? Voithan kysyä herran kahville ja kokeilla niin sanotusti kepillä jäätä, siinäpäs näet miten herra asiaan suhtautuu.

Vierailija

Ihanaa että edes joku ymmärtää! :D Ujoudesta en tiedä, jos nyt alan tässä miettimään niin voi hyvin olla että on. Ainaki sellaisen kuvan saanut että pitää siitä että nainen tekee aloitteen ja nainen määrää tahdin. Ja sen verran tiedän että viikot menee ainakin aiton rakentamisen kanssa, että siitäkin voi toki päätellä ettei aikaa riitä muulle.

Kysyin henkilöä tässä yksi päivä hakemaan minut töistä ja sanoi tosiaan että olisi muuten tullut mutta aikanen herätys aamulla. (Työt loppuivat n. 00.00 ja hänellä on aamulla 6.00 herätys että ymmärtäähän sen.)

Ehkä tässä on jotain mahdollisuutta mutta en vain uskalla yrittää kun niin monta kertaa saanut siipeeni. Ja kerran myös tältä kyseiseltä ihmiseltä viime kesänä.
Enkä tiedä toki kertooko sekin jo jotain kun kysyin hänen juhannus suunnitelmista ja hän vain tyynesti vastasi siihen eikä kysynyt minun ollenkaan?
Mieli tekisi lähettää hänelle viesti, mutta tosiaan pelkään niin paljon mitä tapahtuu, toisaalta en vain jaksaisi istua kädet ristissä miettien tätä tilannetta.

Vierailija

Jos rohkeutta riittää, ota yhteyttä. Eihän siinä mitään oikeastaan voi menettääkään. :) Jos mies sen vuoksi sut heivaa, ei hän ole arvoisesi ja voit tyytyväisenä jatkaa elämää ja löytää jotain paljon parempaa. :) Jos taas suhde etenee, niin sehän on vain entistä parempi. Tsemppiä sinulle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat