Minkä ikäisenä saitte ensisuudelmanne?

Vierailija

Haluaisin kysyä mielipidettänne suuteluun. Onko tiettyä ikää ensisuudelmaan? Entäpä onko sillä ollut väliä, kenen kanssa se on tapahtunut? Kaikki varmaan muistaa miltä tuntui suudella ensikerran..? :)

Minulla on nimittäin pienehkö ongelma: olen kohta 17 vuotias, enkä vieläkään ole saanut sitä kaikkien puhumaa ihanaa ja upeata ensisuudelmaa.. (mikä tuntuu tyhmältä sillä usein tässä iässä aletaan puhumaan jo neitsyyden menetyksestä - ei suutelusta)
Tuntuu vaan ettei sitä "oikeaa" ole tullut vielä eteeni.. välillä olo on sellainen että voisi vaan lähteä ulos ja suudella ihan ketä tahansa vastaantulijaa (miestä siis), mutta sitten taas haluisin että suudelma merkitsisi minulle ja sille miehellekkin jotain - eli siis en haluis olla mikään turha yhden illan kokeilu hänelle..

Tiedän että tämä saattaa kuulostaa tyhmältä ja säälittävältä mutten jaksais enää mitään 11v tyttöjen lässytystä pojista jossain Missmixin sivuilla; haluisin kerrankin tosinaisten mielipiteitä ja muisteluja asiasta, ja olisin enemmän kuin kiitollinen jos viitsisitte niitä kertoílla tännepäin ;)

Kiitos! :)

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

itse kuvittelen että ensisuudelma tapahtuu silloin kun tunteet ovat molemmin puolisia.
eikä 12-vuotiaiden pusut koulun diskossa.

oman ensisuudelman sain ensimmäiseltä, tämän hetkiseltä ja siis toivottavasti pysyvältä poikaystävältä (ehkä kohta kihlatulta?)
ja ei ! kaikki ei muista sitä ensimmäistä kertaa!
muistan sen että olimme meillä, ehkä sisällä tai ehkä ulkona
(en muista missä! eikä muista poikaystävänikään)
emme olleet juoneet mitään =D noh aina ei vaan voi muista,
mutta minulle se oli ensimmäinen kerta, poikaystävälleni ei.

emme seurustelleet vielä silloin kun se tapahtui, mutta minulle oli ainakin väliä kenen kanssa! olin tällöin melkein 17.
en suosittele tuota; välillä olo on sellainen että voisi vaan lähteä ulos ja suudella ihan ketä tahansa vastaantulijaa.

kyllä se oikea vielä eteen tulee!
malta vain odottaa :) ja tsemppiä siihen

Vierailija

Oi että vähän ihanaa;) Ja kiiitos kun loit muhun uutta toivoo :D Huhhuh, ehkä se "oikee"sitten viä joku kaunis päivä tulee vastaan. Ja kyl mä sen uskon että se on odottamisen arvosta.. turhauttaa vaan tää odotteleminen :D Mutta kiitos kiitos kiitos ja onnea teille ja (ehkä) tulevalle kihlaukselle! ;D

Vierailija

Ei kai sille ensisuudelmalle mitään tiettyä ikää ole, kunhan se on kunnollinen suudelma. :)

Itse suutelin ensimmäisen kerran 17-vuotiaana (vasta 18-vuotiaana "menetin" neitsyyden). Ihme vain, muistan sen suudelman melko elävästi vielä, vaikka siitä on jo 6 vuotta aikaa. Voi auttaa muistamisessa sekin, että kirjoitin tapahtuman ylös päiväkirjaan melko yksityiskohtaisesti. :D

Kyllä minä ainakin sanoisin, että parempi muisto ensisuudelmasta jää, jos suutelee sellaisen henkilön kanssa, josta todella paljon tykkää. Ja toki tunteen pitää olla molemminpuolinen.

Mielestäni on myös hyvä juttu, jos tämä henkilö on tärkeä vielä muutaman vuoden päästäkin. Siis sillä tavalla, ettei kumpikaan ole pyyhkinyt toisiansa pois kartalta, ja voi olla edes kavereita.

Eli ei sillä ensisuudelmalla mitään kiirettä ole. Se tapahtuu sitten kun on tapahtuakseen. :)

Vierailija

Oikean ensisuudelman sain 14 vuotiaana silloiselta "tavallaan-poikaystävältä". Se on merkittävä juttu ja tulen aina muistamaan sen, mutta minulle suutelu (siis sinkkuna, ei nyt varattuna) on ollut usein hauskanpitoa ilman suurempia tunteita. Varmaan vasta tämänhetkisen poikaystäväni kanssa olen oikeasti tuntenut sellaista ihanaa huumaa suudellessa :)

Vierailija

ensisuudelmaan ei voi olla tiettyä "oikeeta" ikää, se tapahtuu kun on tapahtuakseen :) itse suutelin ekan kerran 15-vuotiaana jätkää, jota kohtaan mulla ei edes varsinaisesti ollut tunteita, mutta tiesin hänen olleen ihastuneen minuun. muistan tilanteen edelleen ja vaikka tämä tyyppi ei ollutkaan unelmieni prinssi, tapahtuma ei kaduta ollenkaan. nykyisin on tullut suudeltua lähinnä hauskanpidon vuoksi! :D

Vierailija

Älä huoli Chocolissimo! Minä sain ensisuudelmani vasta 18-vuotiaana, ja nyt kun ajattelen, niin olisi ehkä pitänyt säästää sitä jollekin "erityiselle" (tai olla edes selvin päin tapahtumahetkellä). Jäihän se muisto siitäkin, vaikkei se ollutkaan mitään ilotulitusten pauketta :)
Älähän siis kiirehdi! Parasta se on varmasti silloin, kun siinä on tunnetta mukana ;)

Vierailija

Hahaa:D Hyvä että ootte tota mieltä että kannattaa mielummin suudella sellasen henkilön kanssa jonka tuntee ja josta välittää :)

Ja KIIIIITOS ihan hirmupaljon kaikille oikeesti! Arvostan sitä todella että ootte viittinyt ottaa näinkin "turhaan" viestiin kantaa ja siten ootte luonu muhun ihan uutta toivoo :D Mahtavaa ;D

Vierailija

Mä olin päälle 20 - jos juurikin niitä teinikännipusuja joiden satunnaisten tyyppien kanssa ei lasketa.. ja mä en kyllä laske :)

Täytyy myöntää, että olin ensin hieman pettynyt että "tätäkö hehkutetaan ja panikoidaan ja kaikkee" mutta meni pieni hetki ja sit aloin tajuta että miks ihmiset tykkää moisesta :)

Oon myös erittäin iloinen, että olin selvinpäin kun ensisuudelmani sain. Silloin ko. tyyppi ei kauheasti mulle mitään merkinnyt, en edes uskonut näkeväni koko ihmistä enää toiste, mutta toisin kävi :)

Vierailija

Mä olin päälle 20 - jos juurikin niitä teinikännipusuja joiden satunnaisten tyyppien kanssa ei lasketa.. ja mä en kyllä laske :)

Täytyy myöntää, että olin ensin hieman pettynyt että "tätäkö hehkutetaan ja panikoidaan ja kaikkee" mutta meni pieni hetki ja sit aloin tajuta että miks ihmiset tykkää moisesta :)

Oon myös erittäin iloinen, että olin selvinpäin kun ensisuudelmani sain. Silloin ko. tyyppi ei kauheasti mulle mitään merkinnyt, en edes uskonut näkeväni koko ihmistä enää toiste, mutta toisin kävi :)

Vierailija

olin 14v kun sain ensisuudelmani, ja nykyään mua vaan huvittaa se tilanne ja henkilö:D mutta mun mielestä toi on tosi hyvä vaan et jos odotat sitä oikeaa:)!

Vierailija

Tämä on mietityttänyt minua usein, nimittäin ensisuudelmani. Kenen kanssa se oli? Missä se tapahtui? Milloin? Miten ns. niin ainutlaatuisesta hetkestä ei voi olla mitään jäljellä muistissa? Korostan siis vielä, että se ei ole tosiaan ollut mikään humala/känni iltojen suudelma, ihan selvinpäin jossakin joskus.. Olen vasta 17-vuotta ja se on muutaman vuoden takainen asia ei ole pysynyt muistoissani :( Onko kumppanini ollut silloin niin mitätön? :D

Vierailija

Minusta ensisuudelmaan ei ole tiettyä ikää. On mukavaa että jaksat odottaa "sitä oikeaa" : ) Itse olin silloin 13v. ja se tapahtui ensimmäisen ns. oikean poikaystäväni kanssa minun huoneessani, MUTTA EI en muista miltä se tuntui... : D Itse asiassa, muistelen näin, että minua vähän jännitti osaanko ollenkaan suudella! : D

Vierailija

Voi, ei tuota kannata murehtia! Itse pussailin ekan kerran 14 vuotiaana, eikä tuo nyt mikään ikimuistoinen kokemus ollut. Seuraavan kerran pusuttelin vasta 21 vuotiaana ja neitsyyteni menetin myös tuolloin. Nyt kun mietin, ei mua kaduta mutta olis se voinu tapahtua jonkun muunkin kanssa.. Onhan se normaalia mietiskellä näitä asioita, mutta kyllä mun mielestä kannattaa odotella sitä oikeaa hetkeä ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat