Kokemuksia epilaattoreista!!

Vierailija

Olen nyt tulevaa kesää vasten ajatellut viimeinkin hankkia epilaattorin (jotta karvat pysyisi kauemmin poissa) ja tuossa tämän kuukauden Stockmannin kanta-asikaslehden liitteissä oli ihan hyviä vaihtoehtoja.Onko jollain kokemusta juuri näistä epilaattoreista eli

1. Braun 7280 X'elle Body System (valkoinen, pinkit/liilat yksityiskohdat)
2. Braun 5280 X'elle Body System (melkein kokonaan vaaleanpunainen, myös valkoista, pienempi)

kaikki joilla on epilaattori, saa tietty suositella sitä omaa jos on ollut siihen tyytyväinen. :-) haluaisin myös muutenkin kokemuksia käytöstä.
Ajatteko sillä sääret ja myös bikinirajan? Pysyvätkö karvat poissa, miten kauan?
Itse en ole vielä täysin ymmärtänyt myöskään sen toimintaa, nyppiikö se karvat vai ikäänkuin leikkaa ne pois?
Ja kannattaako ostaa kahden nopeuden vai säädettävän nopeuden epilaattori?

Kommentit (6)

Vierailija

Noista en osaa sanoa mitään.. :P Mulla on remington smooth & silky EP6020. Mainostettiin tosi hyvänä, mut joo-o..

Epilaattori ei leikkaa karvaa vaan nyppii. Mun epilaattori ei kuitenkaan nypi kaikkia karvoja, vaan niitä jää aina, tai sitten ne vaan katkeaa ja kasvavat melko pian takaisin. Siinä on hierovat nystyt, joilla onnistun aina jotenkin saamaan pitkiä haavoja jalkoihini, ilmeisesti painan liikaa.. :P Ajelen vain sääret, koska esim. kainaloiden ajelu sattuu niin paljon etten kestä sitä. Pari kertaa oon yrittänyt. Viilensin jääpussilla ja ajelin. Sattui silti ja lopputuloksena oli kipeät verta vuotavat kainalot.. :( En siis aio viedä tota laitetta lähellekään bikinirajaa!

Toi laite on kahden nopeuden. En tiedä onko sillä mitään merkitystä, ite ajan melkein aina nopeimmalla. Olis kiva kans kuulla mikä epilaattori olis hyvä!

Vierailija

Itse olen vannoutunut Veet:in kuumavahan käyttäjä. Joskus kokeilin epilaattoria ja vannoin etten IKINÄ käytä sitä enää vaikka periaate on sama kun vahauksessa, eli karva nypitään juurinutia myöten pois. Epiloinnissa karvaa lähtee pienemmältä alueelta ja yksittäisiä karvoja jää paljon. Omasta mielestä tuo epilointi sattuu enemmän kun vahaus. Mitä pitempään jaksaa nyppimällä poistaa karvat niin sitä vähemmän niitä jatkossa kasvaa takasin. Epilaattoria on tosin helpompi kuljettaa ja käyttää reissussa mukana!:)

Vierailija

muttta eikös tuo kuumavaha oo aika kallistaa jos sillei ajattelee? ainaki mitä mä oon nähny. onko muuten tuo jalkojen vahaus miten helppoa? ja vahaatko bikinirajatkin? :)

Vierailija

Toi Veeti:n kuumavaha maksaa jotai 15e kaupassa + talkki 4e + desinfiointiaine 3e. Ja toi purkki kestää jotai 30krt (jopa useammanki) vahauksen. Käyttö on tosi helppoa: Pyöräytät vahapurkkia 2 kierrosta mikrossa ja levität mahollisimman ohuen kerroksen KUIVALLE talkatulle iholle. Lappu päälle ja repäsy. Bikinirajat ja vähä enemmänki lähtee kertarepäsyllä pois ni ei tartte kituu yksn karva kerrallaan!:D

Vierailija

Mä epiloin sääret ja kainalot ja bikinirajaa siistin epilaattorilla/höylällä.
Kyllähän se aluksi sattu niin vietävästi, mutta äkkiä siihen tottu.
Sheivaamalla sai sheivata joka päivä, ja kokeilemillani vahoilla ei ole kyllä mun karvat lähteny joten toi epilaattori on kyllä mulle se paras vaihtoehto kun ammattilaiseenkaan ei ole varaa. Vaikkakin siitä niitä hajakarvoja vähän jääkin. Joku Philipsin suht halpa Satinelle toi näky olevan.

Ainoa mikä mulla ärsyttää on kova ääni. Tuntuu että naapuriin asti kuuluu millon meikäläinen on kaunistautumis puuhissa :D

Vierailija

itselläni ei ole mutta kaverilla on ja sattuu ihan kunnolla sellaisen vehkeen käyttö. ajan kanssa on kyllä kuultu tuota samaa että siihen tottuu ja sitten ei enään tunnu niin pahalta. Mietin myös itse epilaattorin ostamista koska niin paljon helpommaksi karvojen poisto loppujen lopuksi tulisi. Olen myös kavereilta kysynyt että voiko bikinirajaa siistiä epilaattoriklla ja vastaukseksi olen saanut että ei missään tapauksessa kannata edes kokeilla , jotkut ovatr kokeilleet bikinirajaan mutta lopuksi silmät vetisenä huutaneet kivusta kuulemma :D mutta kyllä kai siihenkin voi tottua , suosittelen kyllä sitten bikinirajan epiloimiseen kaiken laisia aftershave mömmöjä koska siellä oleva herkempi iho ärtyy helposti. itsekkin ärsyttää sheivailla kun sitten joka päivä saa olla korjailemassa kun kasvaa niin nopeaan tahtiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat