Poikaystävän käytös mietityttää

Vierailija

Siis ollaan oltu yhdessä 8kk. Poikaystävällä on entisestä suhteesta lapsi 3v. Mua on alkanut viimeaikoina mietityttää hänen käytös aina enemmän. Nykyään on ollut paljon epäilyä mun menemisistä, vaikka oon aina kertonut mihin menen. Osittain ymmärrän epäilyt, koska poikaystävän edellinen suhde kaatui, kun ex-tyttöystävä petti häntä. Epäilyt kuitenkin häiritsee mua ja se kun en tiedä pystyykö hän koskaan luottamaan tarpeeksi. Ja toinen asia mikä mietityttää välillä on se, miten hän kohtelee muita. Suuttuessaan hän uhkailee, heittää tavaroita, laitto kerran lapsensa kerrostalon käytävälle vähäksi aikaa itkemään ja rikkoo lapsen leluja. Ei ole kuitenkaan lyönyt koskaan, ainoastaan ottanut käsistä kiinni. En tiedä osaisinko kuvitella yhteistä lasta, kun se joutuisi katsoa tollasta käytöstä. Tiedän että hän on tempperamenttinen luonteltaan ja oma lapsuus on ollut huono, mutta toi käytös mietityttää. Olisi kiva saada mielipiteitä muilta.

Kommentit (1)

Vierailija

Mun isä on ollut just samanlainen äidilleni ja voin sanoa, että vaikka se nyt ei olekaan lyönyt sua, se tulee lyömään. Se mitenkä se kohtelee muita kertoo paljo mitenkä se tulee kohtelemaan myös sua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat