Ex-poikaystävä mahdollista saada takaisin?

Vierailija

Hei! Ajattelin tulla tänne ongelmani kanssa, koska itse en osaa tällä hetkellä ajatella kovin selkeästi. Olisi mukava saada muiden näkökulmaa asiaan.

Ongelmani on se, että olen ihastunut ex-poikaystävääni, jonka noin 6 vuotta sitten jätin (noin 2 kk:n seurustelun jälkeen). Aloin katumaan päätöstäni melko pian eron jälkeen, enkä ole näiden vuosien aikana asiaa unohtanut.

Nyt haluaisin tietää, kannattaisiko minun vielä yrittää häntä? Ja millä tavoin? Ja onko muilla kokemusta hieman vastaavanlaisesta tilanteesta? Olemme tällä hetkellä hyviä kavereita, enkä haluaisi sitäkään pilata.

Aika pian eron jälkeen yritin kysellä häntä takaisin, mutta hän ei suostunut enää palaamaan yhteen. Kysyin myös tarkemmin: "eikö enää koskaan?" ja hänen vastaus oli silloin: "ei". Ja hän paljasti samalla seurustelevansa jo toisen tytön kanssa.

Exäni ja tämä tyttö eivät kuitenkaan kovin kauan seurustelleet, ja exä on ollut nyt useamman vuoden sinkkuna. Heidän eronsa jälkeen aloimme pitää taas yhteyttä enemmän.

Netissä keskustelun lisäksi hän on joskus soittanut minulle pitkiä puheluita, ja kerran hän lähti yöllä kaverinsa kanssa ajamaan noin 100 kilometriä käydäkseen luonani vierailulla. Aina kun sattumalta näemme jossain, niin liitymme toistemme seuraan juttelemaan.

Viime aikoina olemme olleet yhteydessä tavallista enemmän. Hän halusi muutama päivä sitten tavata minut, kun oli käymässä asuinpaikkakunnallani. Meillä kummallakin tuntui olevan mukavaa ja tapaamisen jälkeen hyvästelimme halauksella.

Luultavasti hän on myös muuttamassa samaan kaupunkiin tämän kesän aikana, joten kaukosuhdeongelmia ei enää olisi.

Kommentit (1)

Vierailija

6 vuotta on aika pitkä aika, ja seurustelitte tuolloin ainakin minun mittakaavassa erittäin vähän aikaa. Ikääsi en tiedä, mutta veikkaisin että 6 vuotta takaperin olitte molemmat melko nuoria. Välissä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä, ja luultavimmin olette molemmat kasvaneet ja muuttuneet paljon. En siis näe mitään syytä, miksi miettisit miehen "ei koskaan enää" -mielipidettä, varsinkin kun olette miehen kanssa taas ystäviä. Minun mielipiteeni siis on, että anna mennä vain! Itse ehkä tarkkailisin vielä tilannetta ja sitä, voisiko miehellä mahdollisesti olla mielessä muutakin kuin ystävyys.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat