Ripsienpidennys -> kaljut yläluomet

Vierailija

Joo elikkä saunassa käydessä alkoi kauhea kirvely silmissä ja yritin suojella niitä kylmällä kostealla pyyhkeellä saunomisen ajan. Ripset olleet n.2kk silmissä. Kauhukseni huomasin että KAIKKI tippui pois omia ripsiä myöten ja nyt ei ole karvaakaan jäljellä luomissa. Hävettää niin pirusti liikkua ihmisten ilmoilla. Onko neuvoja miten ripsettömyys ei pistäisi kaikkien silmiin? (meikkaus) ja miten saisin mahdollisimman nopeasti omat ripset kasvamaan normaaliin mittaansa? :'( Onko muille käynyt samalla tavalla?

Kommentit (4)

Vierailija

Hui olkoon :C Voi sinua, toivottavasti kasvaa takaisin nopeasti !
En silti usko, että kukaan näkee ripsettömyyttä, jos ei kauhean tarkkaan katso. Luomien rajaus saattaa auttaa asiaa, ja jos tosi paljon hävettää niin aurinkolasit päähän ! Voimia sinulle =)

Vierailija

Hei,

Onpa käynyt ikävästi sinulle! :( Itsellänikin on ripsienpidennykset (olleet jo vuoden) ja tällä hetkellä toinen silmä on melko orvon näköinen (onneksi huomenna on huolto!). Olen itse rajannut ripsirajat kajaalilla, jotta ripsien harvuus ei niin pistäisi silmään.
T
iedän yhden tapauksen, jossa asiakasta oli neuvottu poistamaan pidennykset itse hieromalla vauvaöljyä ripsiin --> lopputuloksena kaikki omatkin ripset olivat kadonneet. Hän käytti tekoripsiä siihen asti, että omat ripset kasvoivat takaisin. Olen itse myös ripsienpidentäjä, joten kauhistuneena kuuntelin tätä tarinaa. Ikinä ei saisi itse poistaa ripsiä, koska siinä kärsivät myös omat ripset.

On olemassa sellaista ripsiseerumia, joka edistää ripsien kasvua. Kauneushoitoloissa siitä kiskotaan ihan mahdottomia summia, mutta täältä löydät sen hitusen halvemmalla: http://eu.strawberrynet.com/makeup/revitalash/revitalash-eyelash-conditi... Mutta elä huoli, kyllä ne omat ripset kasvavat takaisin. Siinä vain kestää hieman aikaa :/

Vierailija

Moikku!
Nyt on ripset kasvanu puoleen mittaan mutta aika harvoilta tuntuvat:/ Tekoripsimeininki täälläki :D
Huh huh! onpa hintavaa tuo ripsiseerumi! Kestääkö tuo putkilo miten pitkään ja onko sillä huomattavia vaikutuksia säännöllisellä käytöllä? oon jotain seerumeita käyttäny mutta en oo kokenu niitä kovinkaan toimiviks.
Vaikka noiden aiempien pidennysten kanssa kävinki vähä kehnosti niin mietin että millonkahan sitä menis uudet ottamaan jollain muulla tekijällä. (taidan olla vähä huima) :D

räpsytin

Itse laitoin tavallista paksummat rajaukset silmään niin kukaan ei huomannu yhtään mitään...noilla paksummilla rajauksilla en nyt sitten tarkota sellasta rajausta mikä peittää koko liikkuvan luomen :D

Rajauksilla mentiin se aika, että räpsyt kasvo takasin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat