Onko mitään enään tehtävissä??

Vierailija

Mul on erään tyypin kans ollu jo aika kauan juttuu, mutta nykyään hän vain välttelee minua, eikä halua nähdä. Olen ottanut asian useaan kertaan esille mutta ei. Kuitenkin hän antaa kuvan että meillä on tulevaisuutta.

Mulla alkaa keinot loppuu, enkä tiiä mitä enää tehä, en haluis menettää häntä.

Olisiko kellään vinkkejä mitä kannattais tehä?

Kommentit (4)

Vierailija

Huomasin tekstissä tuttua itselleni, joten päätin kirjoittaa oman kommenttini. Vielä puoli vuotta sitten minulla aika väärä käsitys itsestäni ja suhteistani miespuolisiin kavereihini. Joten minulle kävi samoin kuin sinulle. Luulin että osaan luopua kavereista, jotka vain vievät aikaani. Kunnes viime viikolla päätin, vaikka ei se helppoa ollutkaan, että en pidä yhteyttä erääseen jätkään - johon olin ihastunut, eikä hän vastaillut enää minulle eikä halunnut pahemmin nähdäkää. Silti hänkin elätteli toiveita tulevaisuudesta kanssani.

Joten ehdottaisin pientä taukoa teille. Yritä katsoa hieman kauempaa tilannetta. Onko hänellä toinen? Pelkääkö hän kenties sitoutumista? Jos hänen tunteensa ovat muuttuneet, niitä tuskin sinä voit muuttaa dramaattisesti. Ehkä hänen odotuksensa sinusta ovat muuttuneet ja hän haluaa olla vapaa eikä seurustella/tapailla satunnaisesti. Mitä kauempaa osaat katsoa tilannetta, sitä paremmin ehkä huomaat mistä asia kiikastaa.

Asiaa ei selvästikään ole auttanut puhuminen - joka ei tunnu olevan mitenkään outoa miesten keskuudessa. Siksi kääntyisin ajan antamiseen. Ja yhteen tapaamiseen. Vain yhteen. Älä tee tilanteesta ristikuulustelua, vaan kaverillinen keskustelu asiasta. En tiedä millainen juttu teillä on meneillään, mutta toivottavasti tästä sait jotain irti :)

Vierailija

no siis meillä oli jo taukoa ja se auttoi kyllä ainakin omaa tilannettani ja katselin tilanntetta eri näkökulmista jne. mutta jotenkin tuntuu että tilanne on taas muuttunut eikä tähän taida enään mitkään tauot auttaa. ja puhuminen hänen kanssaan tästä on aivan mahdotonta joten en edes viitsi. rakastan häntä niin paljon etten kestäisi jos hän jättäisi minut.

kiitti anonyymi ainakin tuo oli hyvä muistutus ettei tee tilanteesta ristikuulustelua kuten minulla on yleensä tapana.

Vierailija

no siis meillä oli jo taukoa ja se auttoi kyllä ainakin omaa tilannettani ja katselin tilanntetta eri näkökulmista jne. mutta jotenkin tuntuu että tilanne on taas muuttunut eikä tähän taida enään mitkään tauot auttaa. ja puhuminen hänen kanssaan tästä on aivan mahdotonta joten en edes viitsi. rakastan häntä niin paljon etten kestäisi jos hän jättäisi minut.

kiitti anonyymi ainakin tuo oli hyvä muistutus ettei tee tilanteesta ristikuulustelua kuten minulla on yleensä tapana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat