Luottamuksen uudelleen rakennus

Vierailija

Hei!
Poikaystäväni on pettänyt minua monesti exänsä kanssa, mutta pääsi siitä eroon kun tunteet tyttöä kohtaan lakkasivat. Nyt hän petti minua toistamiseen jonkun randomin kanssa...
Jatkamme edelleen yhdessä koska rakstan poikkistani todella paljon ja hän ainakin sanoo rakastavansa minua todella paljon. Yritämme uuteen alkuun mutta mustasukkaisuuteni tuntuu pilaavan kaiken. Olen yltiömustasukkainen kaikista naispuolisista joiden kanssa hän liikkuu. Ja se on huono juttu koska suurin osa poikaystäväni kavereista on naispuolisia... Mitä voin tehdä mustasukkaisuuteni voittamiseksi??? Mustasukkaisuuteni on oikeastaan ainoa riesa enää suhteessamme...

Kommentit (3)

Vierailija

Mielestäni sun täytyis todellakin miettiä suhdetta poikaystävääsi. Jos joka kerta annat pettämisen anteeksi, poikaystäväsi tekee sen takuulla uudelleen, "koska ei tyttöystäväni siitä suutu kuitenkaan." Omasta mielestäni parisuhde perustuu paljolti molemminpuoliseen luottamukseen, ja sinun osaltasi se on tainnut kadota jo kokonaan. Minä voisin yhden kerran antaa anteeksi, koska uskon ihmisten oppivan virheistään, mutta useat kerrat kertovat kyllä, ettei poikaystäväsi ole oppinut virheistään. Ansaitsisit paremman miehen, mutta päätös on toki sinun. Tsemppiä!

Vierailija

Yritämme uuteen alkuun mutta mustasukkaisuuteni tuntuu pilaavan kaiken.

Kyllä minun mielestäni sinulla jos jollakulla on täysi oikeus mustasukkaisuuteen. Jos mies on jo useampaan kertaan pettänyt, ongelma ei todellakaan ole sinun mustasukkaisuutesi vaan poikaystävän käytös! Mielestäni mustasukkaisuutesi ei teidän tilanteessanne ole turhaa, vaan täysin ymmärrettävää. Mies on pettänyt jo useampaan kertaan. Outoa olisi, jos et olisi milläsikään koko asiasta ja luottaisit täysin siihen ettei hän päädy uuteen syrjähyppyyn.

Vierailija

Olen aivan samaa mieltä edellisten anonyymien kanssa mutta korostaisin vielä että parisuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen, ilman sitä suhteesta ei yleensä tule mitään. Jos miehesi pettää sinua se kertoo vain siitä ettei hän rakasta sinua (ainakaan tarpeeksi) jos toista oikeesti rakastaa koko sydämmestä ei tule tuollaisia tehneeksi.

Mustasukkaisuus on enemmänkuin ymmärrettävää sinun tilanteessasi mutta mikäli haluat suhteen jatkuvan on siitä todellakin päästävä yli. Tiedän se on vaikeaa, enkä kylläkään tiedä mikä siihen olisi avuksi.

Ja tuo luottamuksen uudelleen rakentaminen kyllä vie aikaa. Itselläni mies petti kerran ei tosin panemalla, mutta siitä lähtien minun on ollut hirveän vaikea luottaa häneen ja olen ollut todella mustasukkainen. En tiedä mikä avuksi. Mutta tilannetta on jatkunut jo tarpeeksi kauan että en tiedä jaksanko enään koska luottamuspula ja mustasukkaisuus syövät todellakin suhdetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat