mies ei vastaa........

Vierailija

Saatan kuulostaa takertujalta mutta kun huomasin kuinka paljon välitänkään hänestä vasta kun alkoi näyttää siltä että menetän hänet..
Tapailin aika pitkää erään miehen kanssa ja olimme läheisiä. Juttu meni kuitenkin jostain syystä jäihin mutta kyse ei ole siitä etteikö meillä molemmilla ehkä olisi vielä tunteita.

No sellaiset 4vk olin ihan ok enkä pitänyt yhteyttä häneen mutta tuossa toissa yönä sitten iski herkkä hetki ja tuntui että melkeen tukehdun ikävään. En yleensä anna tunteitani paljon ulos mutta nyt päätin pistää keskellä yötä viestin missä kerroin minulla olevan ikävä.

En olettanut että hän heti vastaisi koska olihan yö, mutta hän ei ole vastannut nyt melkein 2 päivään!

Mitä minun pitäisi ajatella tuosta?? Jos hän nyt on päättänyt ettei haluakaan olla enään tekemisissä kanssani niin eikö sitä voisi tuossa tilanteessa sanoa niin tajuaisinpahan minäkin pysyä erossa ja olla pitämättä yhteyttä? Vai?
Olisi laittanut edes jotain mutta ei mtn..

Miksei asioita voi sanoa suoraan?? miksi pitää jättää toinen miettimään päänsä puhki.. en vain ymmärrä, itse kyllä vastaisin tuossa tilanteessa edes jotain :(

Kommentit (10)

Vierailija

Ei miehet vastaa ikinä tollasiin mitn. Ite oon pyytänyt monia miehiä treffeille ja ne ei oo vastannu mitään tai just kertonut jollekki tuntemuksista, ni taaskin ollaan vaa hiljaa! Ei ne tiedä mitä sanoa varmaa

Vierailija

Ikävä tilanne mutta jotkut vain ovat sellaisia etteivät vastaa. Mutta oletko varma että se on vielä hänen numeronsa? tai että onko hän edes suomes? tai jtn...

Tuohon saattaa olla ihan looginenkin selitys mutta kannattaisko laittaa vaikka toinen viesti perään...

Vierailija

Ei todellakaan mitään toista viestiä perään. Mies rupee aattelee, että eikö se nyt saakelin takertuja tajua jättää rauhaa... Niin säälittävää lähettää toista viestiä "hei tuliks mun edellinen viesti"

Vierailija

niino ikinä en voi olla aivan varma onko numero edelleen sama mutta tuosta numerosta hän soitti minulle parisen viikkoa sitten ja siis ainakin on ollut hänen numeronsa.

Mä en kyllä enää ymmärrä miehiä ollenkaan, ensin sitä ollaan niin kiinni ja vastataan ihan typeriinkin viesteihin ja laitetaan vielä lisää perään mutta nyt kaikki on ihan toisin..

Vierailija

Tuttu tilanne, mulla on ollu samanlainen tilanne pari kertaa. Ekalla kerralla yritin kysyy monta kertaa, mistä se johtu, mut eihän sieltä vastausta oikein saanu. Joskus sain sitte viestin et sillä on vaan kiirettä eikä sen takii oo pystyny pitään yhteyttä. Jotenki en pystyny uskoon sitä selitystä ja vähän ajan päästä huomasin miehen liikkuvan toisen naisen kaa.. Olishan se sen voinu mulle suoraanki sanoo..
Tästä yritin sitte ottaa opikseni mut samaan tilanteeseen jouduin toisen miehen kaa. Meillä oli ollu tosi kivaa yhessä ja sit yhtäkkii mulle ei enää vastattu. Laitoin sitte viestiä että voi sitä suoraanki sanoo jos ei kiinnosta. Ja sieltä se vastaus sitte tuliki ja saatiin asiat sovittuu ja nyt ollaan hyviä kavereita kaikesta huolimatta.
Eli siis mun neuvo olis että koita kysyy asiaa ihan suoraan, mut sit pitää olla valmis kuulemaan se oikee totuus. Tiedän kuinka ikävä tilanne toi on, ku ei saa vastausta ja joutuu miettii sitä itekseen eikä voi olla varma mistään..
Tsemppiä sulle ja toivottavasti saatte tilanteen selvitettyy!

Vierailija

Soita niin saat suoran vastauksen.
Vähän paha kun menit jo laittamaan viestiä, hän ei pakosti vastaa nyt jos on ahdistunut viestistäsi.

Vierailija

eiköhän mies vastaa jos sitä kiinnostaa. toiset miehet on vaan sen verran munattomia, ettei ne pysty sanomaan suoraan, että tää oli tässä. joten deal with it ja jatka elämääsi.

Vierailija

Joo, sinuna unohtaisin koko tyypin, koska ilmeisesti sut on lempattu. ja jos alat keskittyä taas muihin iehiin, niin kuka tietää, ehkä tämän ensimäisenkin mielenkiinto herää taas. Mutta sinuna tosiaan poistaisin tyypin numeron (ja mahdollisen fb-profiilin, ym.) ja haistattaisin pitkät.

Vierailija

joo oon deletoinu tyypin aika totaalisesti jo jonkin aikaa sitten mun elämästä, selkeesti ei halua sitten olla mitenkään tekemisissä niin eipä sitten.
Eikun uutta putkeen vaan! =))

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat