Mies petti, mutta ei tiiä että mä tiiän nyt asiasta...

Vierailija

Ollaan seurusteltu noin kaksi vuotta, meillä on yhteinen asunto ja koira. Mies oli pitkään poissaoleva ja ärsyyntynyt, mutta tilanne kääntyi parempaan suuntaan ja mies oli kuin oma itsensä. Ajattelin, että suhde on taas kunnossa. Tänään kuitenkin, kun jouduin käyttämään miehen puhelinta, koska omani ei suostunut yhteistyöhön, huomasin viestejä toiselta naiselta. Normaalisti en olisi niitä viestejä ruvennut katselemaan mutta viestistä näkyi osa ja siinä sydämiä ni tottakai mielenkiinto siitä heräsi. Viesteissä: " soita pian<3" "ikävä<3" ja kaikkee muuta bullshittia. Pahinta tässä on se, että kyseinen muija on todennäkösesti vieraillut meidän yhteisessä kodissa kun minä olen ollut poissa kotoolta, koska viesteistä taasen luin että miehen piti viedä joitain tavaroita muijalle. Viesteistä selvisi myös se että mies oli kieltänyt muijaa ottamasta enää yhteyttä. Juttu on siis ohi, mutta semmonen juttu ON OLLUT OLEMASSA! En tiedä mitä tehdä:(! Olo on niiin turta! Haluaisin täältä mielipiteitä asiaan...totaalisesti ulkopuolisilta. Toivottavasti joku jaksoi lukea tänn vuodatuksen ja mielipiteitä syntyi.

Kommentit (8)

Vierailija

Voi että :( Kauhea tilanne. Vielä vaikeampaa siitä tekee se, että mies on kuitenkin ilmeisesti päättänyt suhteen ( -> huomannut ettei halua menettää sua??). Siitä huolimatta... niiiin paskasti tehty mieheltä.

Luultavasti itse en pystyisi salaamaan sitä että tiedän asiasta. Omalla kohdallani suhde olisi luultavasti myös ohi heti tuollaisen jälkeen. En yksinkertaisesti kestäisi sitä, että mies tekisi noin, ja luottamus olisi sen jälkeen mahdotonta.

Moni kuitenkin pystyy antamaan anteeksi, hyväksymään tapahtuneen pettämisen ja unohtamaan. Riippuu ihmisistä ja suhteesta.

Pärjäilemistä!

Vierailija

Itsesi takia sinun kannattaisi kertoa miehelle, että tiedät. Voin vain kuvitella, kuinka loppuun ajat itsesi jatkossa mustasukkaisuudella ja vainoharhaisuudella. Ota rohkeasti asia esille, niin saatte puhua asiat kunnolla halki, eikä mitään jää hampaankoloon.

Vierailija

Oikeastaan asiaa ei tule ikinä unohtamaan vaikka kuinka antaisit anteeksi miehelle.. Koska itse tiedän asian hyvin. Vaikka mies kuinka sanoo ettei tee enää tai ei halua nähdä enään sitä naista.. Itse mietin asioita edelleen aina kun olen yksin ja silloin olen sillä kannalla että en vain enään jaksa ja suhde loppuu mutta kummiski ku olen miehen kanssa nii asiat ovat ihan toisesti.. Mutta pärjäile! Jos tuntuu siltä jo ettet halua muistaa asiaa niin on parempi vain lopettaa suhde...

Vierailija

kannattaa sanoa vaan suoraan että tiiät asiasta! tollasen kanssa on nimittäi aika vaikee elää pitemmän myötä ja voit vaatia häntä kertomaan kaiken mitä on tapahtunut ja kuinka kauan jos haluat ja olet valmis siihen. pärjäilehän sielä, äläkä päästä miestäsi helpolla tästä koska hän on pettänyt luottamuksesi!

Vierailija

Suosittelen, että sopivassa tilanteessa sanot, että tiedät miehen pettämisestä. Toisaalta, jos mies on päättänyt suhteen, tarkoittaa se, että hän haluaa olla sinun kanssasi edelleen. Kuten joku jo aiemmin mainitsi, jos salaat sen, että tiedät miehen pettämisestä, saatat ajatella asiaa koko ajan ja ei se suhteeseen ainakaan positiivisesti vaikuta. Itse lopettaisin suhteen heti, jos toinen pettää, mutta se on sinun päätöksesi.

Vierailija

tottakai otat asian puheeksi ellet ole vielä ottanut!! Miksi kiusaisit itseäsi kun et ole itse tehnyt mitään väärää?? turhaan sä itteäsi kidutat, kakista ulos vaan ja kato mitä mies vastaa! sittenpähä saa ainaki vastata teoistaan! itseäsi on ihan turha kiusata sanon minä. SÄ et ole tehnyt mtn väärää. Laita tekijä/t tilitykselle äläkä anna asian varjostaa omaa elämääsi pitämällä sen sisälläsi!

Vierailija

Hei taas!
Kiitos kommenteista ja kyllähän te asiaa puhutte...onhan sen itsekin jo huomannut, että aivan ku rinnan päällä olis joku painava esine koko ajan & aina kun puhelin pirisee niin mahassa muljahtaa harvinaisen ikäväst:(.
Ajattelin ennen tätä, että jos joku mua pettää ni samantien mies saa tuntee sen nahoissaa... niin että äijä kiroo itte sen päivä ku meni syntymää. Mutt todellisuudes sitä vaan vaipus jonkinlaiseen horrokseen ja ajatteli kaikkii käytännön asioi...kait jonkumoine keino suojella itteens, dont know. Mutta nyt äijän on aika vihdoin kohdata tekonsa!
Elämä se osaa olla harvinaisen kusipää välil! Toivon todella että säästytte kaikelt tält! Kiitos järjen sanoist:).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat