''Mahatautia'' taukoviikolla

Vierailija

Eli olen tässä pohtinut, että vaikuttaako mahataudiksi epäilemäni löysä vatsa taukoviikon aikana ehkäisytehoon?

Söin siis yhden laatan yasminelle-merkkisiä e-pilleitä ja olin taukoviikon keskivaiheilla yhdynnässä. Tänä aamuna vatsani oli löysällä ja vellova tunne mahassa on jatkunut koko päivän. Huomenna olen aloittamassa toista laattaa.
Mielestäni ei luulis vaikuttavan, mutta toki voin olla väärässä joten odotan apua muilta...:)

Kommentit (3)

Vierailija

Itse käyttäisin tuossavaiheessa sen viikon lisäehkäisynä kumikaapua, ettei vahingossakaan tule mitään yllätystä masuun, ja jos on jtn vatsatautia löysää mahaa yms niin ohjeissahan luulisi lukevan että suosittelee lisäehkäisyä, taukoviikosta en kyllä ole täysin varma, kun itellä ollu yazit ettei ollut mitään taukoviikkoja... :o Toivottavasti selvensi edes jotain? Ja hyvää kesää! :)

Vierailija

Olin siis yhdynnässä keskiviikkona ja vasta tänään perjantai aamuna oli vatsa löysä.
Ajattelin vaan sitä, että kun taukoviikollahan ehkäisytehon pitäisi olla kunnossa. Eikä silloin ole lääkettä minkä pitäisi pysyä sisällä, joten siksi ihmettelen, että haittaako tuo löysä maha (ei kuitenkaan vaikea ripuli, koska kaikki päivän aikana syöty on pysynyt sisällä ) ehkäysytehoon taukoviikon aikana olleeseen yhdyntään. :O

Vierailija

Jos asia askarruttaa sua tosi paljon, niin kannattaa kysyy neuvoja lääkäriltä. Soitat vaikka sinne ehkäisyneuvolaan yms. paikkaan josta pillerit hankit.

Mulla on ilmenny tommost aina välillä mut se ei oo vaikuttanu pillereiden käyttöön mitenkään eli en oo tullu raskaaks jos mulla on ollu normaalii löysempi tai oon unohtanu ottaa vaan yhden pillerin tasan samaan aikaan kun otan sen aina.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat