Voiko kahden niin erilaisen suhde koskaan toimia?

Vierailija

Olen siis kiinnostunut kovasti eräästä miehestä ja olen saanut käsityksen että niin hänkin minusta. Minua vain mietityttää kun olemme tämän miehen kanssa niin erilaisia.
En nyt tarkoita elämänarvoiltamme mutta mielipiteemmeluonteemme, musiikkimakumme, elämän tyylimme ja tavoitteemme ovat aika päin vastaisia. noh musikkimaun eroavuutta en pidä tärkeänä mutta muuten kyllä.

onko kellään ollut samanlaisia tilanteita?

Kommentit (3)

Vierailija

Luovuttaa ei kannata heti. Minä ja poikaystäväni vaikutamme hyvinkin erilaisilta ihmisiltä, mutta täydennämme kliseisesti toisiamme ja molemmat saavat haastetta elämäänsä. Kuitenkin kummasti, kun tutustuu lisää, samankaltaisuuksia alkaa ilmetä. Katso ja kokeile, jollet ole täysin varma :)

Vierailija

Samaa mieltä edellisen kanssa, et voi koskaan tietää, ellet kokeile. Tutustu rauhassa mieheen, huomaat kyllä jos kemiat kohtaavat. Ja vaikka olisittekin asioista eri mieltä, parhaimmillaan voitte oppia toisiltanne paljon uutta Ü

Vierailija

Minä ja poikaystäväni olemme täysin erilaisista perheistä, meillä on elämästä täysin erilaisia kokemuksia ja tietenkin suuresti näistä asioista johtuen erilaisia olemme. Mutta anonyymin tavoin, kliseisen vastakohtien toisiinsa täydentävä vaikutus on joskus todellinen.

Vaikka olemme kuin yö ja päivä, rakastamme toisiamme enemmän kuin olemme ketään rakastaneet. Meillä ei ole muuta yhteistä, kuin se mitä olemme yhdessä rakentaneet. Joskus tämä aiheuttaa ongelmia, riitelemme ja kinastelemme, mutta me todella olemme muuttaneet toistemme elämää. Olemme nyt seurustelleet puolitoista vuotta ja mietimme tulevaisuutta yhdessä.

Jokainen päivä yhdessä on uusi, opettavainen kokemus ja suuri lahja. Poikaystäväni kanssa olen kasvanut huimasti ja maailmankuvani on avartunut. Emmehän me edelleenkään ole monista asioista samaa mieltä, mutta kun toisen tapoja ja mielipiteitä kuuntelee, vaikkei niitä ymmärtäisi, oppii ne silti hyväksymään ja omakin maailma saattaa muuttua. Eli minun neuvoni on edellisten tavoin, ettei erilaisuutta kannata säikähtää, sillä et kokeilematta voi koskaan tietää, josko hän olisi elämässäsi tulevaisuudessa jotain suurta. Yrittänyttä ei laiteta! Tsemppiä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat