Kun löytää parisuhteessa olevana "paremman" miehen

Vierailija

Aivan kökkö otsikko, mutta tällä mennään :D Mietin tässä, että onko kukaan huomannut jo parisuhteessa olleena tutustuneensa toiseen ihmiseen jonka on tuntenut olevankin "se oikea".

Itsehän olen ollut puolisenvuotta enemmän tai vähemmän vakavasti poikaystäväni kanssa yhdessä, mutta viime lauantaina menin ensimäistä kertaa seurustelumme aikana yksin baariin ja puheilleni tuli mies joka tuntuu juuri siltä mitä olen etinyt.. Mies toki tietää minun seurustelevan sillä kerroin sen heti alkuun, mutta en vain saa häntä mielestäni. Tiedän myös sen ettei nykyinen poikaystäväni tule olemaan se jonka kanssa lopun elämääni olisin, sillä hän on ollut aika pleijeri ennen suhdettamme ja muutenkin häntä ei varmaan koskaan kukaan saa kokonaan kesytettyä. Nyt en tiedä mitä teen,jätänkö nykyisen ja katson tulsiko tästä toisesta mitään vai jatkanko tulevaisuuden kannalta epävarmassa suhteessa? Kokemuksia ja neuvoja kiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija

Puoli vuotta on loppujen lopuksi aika lyhyt aika. Jos suhdetta jatkaa, kyllä noita tollasia miehiä tulee vielä toisenkin kerran vastaan. Ja helpostihan sitä näkee siellä aidan toisella puolella ruohon olevan vihreämpää. En sitten tiedä, onko asia oikeasti niin. En välttämättä nyt heti jättäisi nykyistä kumppaniasi ja lähtisi uuden mukaan, varsinkin kun kyse on yhdestä kerrasta.

Tietenkin, jos tiedät jo ettet nykyisesi kanssa aio pidemmän aikaa seurustella, miks tuhlata kummankaan aikaa yhtään enempää.

Vierailija

totta ettei minun nyt varmaan ihan heti kannata tehdä tällaista päätöstä.. kai vaan pitäis vähän keskustella ton poikaystävän kanssa, että miten tosissaan ottaa meidän suhteen oikeasti.

Vierailija

Jos todella olet sitä mieltä, ettei nykyinen miehesi ole sinulle se oikea, en näe mitään syytä, miksi jatkaa yhtään pidempään. Jos taas vain pelkäätkin nykyisen miehesi sitoutumiskykyä, kannattaa keskustella vakavasti miehen kanssa suhteenne tulevaisuudesta, lähes jokainen pleijeri kyllä rauhoittuu jossain vaiheessa:-) Uskon myös että on normaalia, varsinkin ensimmäisinä vuosina, miettiä, olisiko jossain vielä hieman parempi mies. Loppujen lopuksi suhteen kestävyys on lähinnä omasta sekä kumppanin tahdosta kiinni. Aina voi rakastua uuteen (parempaan) mieheen, mutta jossain vaiheessa täytyy päättää, ketä haluaa rakastaa loppuelämänsä.

Vierailija

En tiedä ikääsi, mutta jos olet kovin nuori, kannattaa vielä kerran ajatella elämistä sinkkuna. Kun sitten teet valinnan, ei sinkkuaikoihin ole enää (toivottavasti) paluuta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat