Missä kulkee pettämisen raja?

Vierailija

Mikä teidän suhteessa/teidän mielestä on pettämistä? Ja oletteko keskustelleet kumppaninne kanssa näistä rajoista? Onko jo seksin ajatteleminen toisen kanssa pettämistä? Entä tanssiminen, suutelu yms? Jos olette tulleet petetyksi, mitä kautta saitte tietää asiasta? Ihan vain mielipiteitä ja kokemuksia kuullakseni kysyn:-)

Kommentit (2)

Vierailija

Tuo on varmaa aika yksilöllistä että mikä kenenkin mielestä on pettämistä ja mikä ei. Olemme mieheni kanssa puhuneet asiasta ja meillä oli hieman eri mielipiteet mutta nyt kumpikin tietää mikä on toisen mielestä pettämistä niin ei sitten tee sellaisia tekoja. Itse olen sen verran mustasukkaista sorttia että melkeen jo baarissa vieraalle naiselle puhuminen on pettämistä. Mutta kaikkihan on tapauskohtaista..

Mielestäni seksin ajatteleminen toisen kanssa ei ole pettämistä ellei se sitten johda tekoihin. Kaikkihan joskus ajattelevat sellaisia mutta jos kumppaniaan rakastaa ei tuollaisia edes tarvitse ajatella.

Suutelu on jo mielestäni pettämistä mutta sen kyllä saisi helpommin anteeksi kuin esim. panemisen, joka on jo sellaista pettämistä mitä en antaisi anteeksi.

Tanssiminen..niin no en tiedä, mieheni tuskin tanssisi minun kanssa joten jos hän tanssisi jonkun muun naisen kanssa niin pitäisin sitä kyllä pettämisenä. Ja tietysti riippuu se siitäkin millaisesta tanssista on kyse...

Minua on petetty (mutta ei siis panemalla), sain sen itse selville, selvittelemällä asioita ja käräytin sen pienellä huijaustempulla.

Vierailija

Omasta mielestäni suutelu on pettämistä, varsinkin jos siinä on tunteita mukana. Se on kuitenkin vielä anteeksiannettavissa, riippuen tietysti tilanteesta.. Tanssiminen on sallittua, ollaan siitä juteltukin poikaystävän että ei haittaa vaikka baarissa tanssinkin muitten miesten kanssa tai hän tanssii tyttöjen kanssa (mitä harvemmin kyllä tapahtuu :--D), se on vaan hauskanpitoo !

Seksin ajatteleminen toisen kanssa ei oo pettämistä, mutta seksi toisen kanssa on jo mulle ainakin semmonen asia että en vois missään tapauksessa antaa anteeks ikinä..

Ei olla kyllä sen tarkemmin juteltu ees näistä asioista, tuosta tanssimisesta vaan. Aika itsestäänselvät nuo rajat mun mielestä meillä pitäs olla, ollaan tehty kyllä selväks että jos jompikumpi pettää niin se on heti ero. Ei kumpikaan pystyttäis enää kattomaan pettäjäkumppania, luottamus ku menee niin koko suhde on pilalla.. :I

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat