Kieroa hyväksikäyttöä...

Vierailija

Löysin tälläisen viestin eräältä keskustelufoorumilta. En tiedä onko trolli vai ei, mutta ihan vain varuiksi jos joku sattuu tunnistamaan itsensä tai kaverin tästä tapatuneesta. Sairasta.

"Minulla on tapana valita tyttöjä ihan vain ulkonäön perusteella ja pyrkiä päästä panemaan näitä. No kellä ei olisi, mutta itselläni on taipumus luoda erittäin kieroutuneitakin suunnitelmia jotta se onnistuisi.

Tänään sitten tuli sitten viimeiseksi "valitulta" tytöltä. Olin nähnyt tämän teinin joskus lukiossani ja minulle syntyi pakottava tarve ottaa hänestä uusin "kohteeni". Luin nopeasti hänen facebookkinsa läpi, katsoin musiikkimaun, harrastukset, yleisimmät viikonloppuviettopaikat ja tavat sekä vastaavat tekijät. Facebook-accountin perusteella saa jo erittäin hyvin luokiteltua ihmisiä.

Sitten toimintaan. Viime perjantaina hän postasi seinälleen että kämppä tyhjä kokonaiset 2 viikkoa. Noh silloin tottakai tajusin että tilaisuuteni on tullut. Hänen harjoituksensa (pidän harrastuksen avoimena ettei tunnistettu'd) loppuvat sunnuntaina myöhään illalla. Hänen vanhempansa eivät ole kotona ja hänellä ei ole ajokorttia, joten päättelin että hän menee 99% varmasti julkisilla, koska paikalle on pitkä matka.

Katsoin reittioppaasta fikuimmat ajat ja bussit ja lähdin matkaan hieman ennenkuin hänen harjoituksensa loppuvat. Odottelin bussipysäkin läheisyydessä ja hän tuli juuri sille pysäkille harjoitusten loputtua, juuri kuten pitikin. Nousin samaan bussiin. Hän meni istumaan käytävän puolelle täysin tyhjän bussin taakse. Menin toiselle puolelle mutta samalle penkkiriville ja olin vähän aikaa omissa oloissani.

Sitten oli aika tehdä aloite. Tiesin hänen olevan tupakoitsija, joten olin räpeltäväni jotain tekstiviestiä ja samalla kun laitoin puhelinta takaisin taskuus tippui povaristani "vahingossa" aski punaista mallua. Nostin sen ylös jolloin sain ikäänkuin puolivahingossa suunnattua katseeni tyttöön. Hän katsoi askia, kuten odotinkin ja saimme vaihdettua katseita. Sitten aloitin kysymällä "etkös sä ole meidän koulusta... *****?" (**** = nimi) vastaus oli sellasta perus "joo" -tasoa. Sitten vähän availtuani keskustelua lisää hän kysyi että mistä lähtien poltan, koska ei ole nähnyt minua koskaan suosituimmalla röökipaikalla. Siitä saatiin juttua rollaamaan lisää, kunnes tuli pysäkki jossa tyttö jäi pois.

Jäin pois samalla pysäkillä ja tarjosin tupakan. Juttelimme siinä vielä jonkun aikaa kunnes sanoin että minun on jatkettava matkaa, koska kaverit venaavat bileisiin (jee tosi alfa tekosyy hurrdurr). Toivotimme hyvät illanjatkot ja lähdimme eri suuntiin.

Tämä oli vielä melko vaatimatonta settiä. Mutta sitten oli aika pistää kovat panokset peliin. Tämä teini asui melko rajussa lähiössä missä ryöstöt eivät olleet mitään harvinaisia. Tunsin sieltä kuitenkin porukkaa ja eritoten yhden samanikäisen maahanmuuttajan joka teki kirjaimellisesti MITÄ VAIN rahasta. Tiesin että tämä tyttö on tulossa samaa rataa harjoituksistaan myös keskiviikkona, joten sovimme tämän kaverin kanssa "juoneni" nerokkaimman osan.

Keskiviikkoiltana tyttö käveli kotiin bussiasemalta juuri odotetussa ajassa. Kaverini oli n. 100 metriä edelläni tummissa vaatteissa ja lippalakissa nurkan takana. Kun tyttö käveli risteyksestä jonka kohdalla kaverini oli kävi kaveri tämän tytön kimppuun ja uhkasi häntä veitsellä. Käski tyhjentämään laukusta kaikki arvoesineet jne. Tämä sankari sitten saapuu varjoista, "lyö" kaveria kovaa naamaan ja ottaa puukon pois, uhkailee sillä tätä "varasta" ja kaveri ottaa jalat alleen. Heitän veitsen ojaan mistä kaveri poimisi sen myöhemmin.

Selitän tytölle että olin tulossa kaverin illanistujaisista kotiin. Aloitan tietysti sanoilla "Onneksi satuin olemaan tässä" "Oothan sä kunnossa?" ja halaan itkevää tyttöä koko tämän ajan. Sanon saattavani tämän kotiin, ettei hänen kimppuunsa varmasti kävisi enää ketään. Hänen kotiovellaan alan selittämään miten hänen kannattaa heti puhua vanhemmilleen jne, esittäen etten tiedä kämpän olevan tyhjä. Kun hän sanoo sen tartun tilaisuuteen ja esitän lähteväni, mutta äskeisestä tapahtumasta järkyttynyt, vieläkin nyyhkyttävä ja minuun takertunut tyttö ei oikein tahdo päästää irti. Kysyn mahdollisimman casuaalisti haluaako hän että jään hetkeksi ja teen silti selväksi että en halua jättää itkevää, juuri "ryöstettyä" tyttöä oman onnensa nojaan.

Vastaus on luonnollisesti kyllä, ja menen sisään. Odottelen olohuoneessa kun tyttö on tullut suihkusta ja hän kertoo olonsa olevan parempi.

Siinä tyttö sitten kiittelee minua ja suoraansanoen ylistää toistamalla "olit tosi rohkea kun mun takii menit siihen väliin" ja "sä oot tosi ihana" -tyylisiä lauseita. Avaan reppuni, jossa on vielä viinaa ja bisseä "ylijäämänä kaverin illanistujaisista" ja kysyn haluaako hän bissen tai pari.

Noh lopun kliseisen paskan voitte arvatakin. Tyttö oli pienissä ja siitä on hyvä siirtyä vahvempiin, jonka jälkeen hän alkaa kiihkeästi suutelemaan minua. Homma eteni ja about tunti sitten panin tätä typykkää. Nyt on semihyvä fiilis ja tekee mieli kirjoittaa siitä johonkin, mutta se on pakko tehdä anonyymisti. Voittoa silti ja ihan vitusti."

Kommentit (2)

Vierailija

Veikkaan, että trolli, koska jos joku ois tosissaan puukolla uhitellu, niin siitä tehtäis poliisijuttu, enkä usko että kukaan random, edes ulkomaalainen pilaisi elämäänsä, että saa syytteen puukolla ryöstöstä. Muuten juttu voisikin olla kyllä totta. Mutta aika säälittävä äijä. Täytyy kyllä sanoa.

Mistä sen taas tietää jos tuo tyttö halusi munaa tuolta idiootilta pojalta. Mistä tiedämme, jos tää tyttö tunsi olonsa voittajaksi. Mutta ikävä juttu jos tyttö tunsi ittensä hyväkskäytetyks, koska aika sumplimistahan toi oli.

Mietin myös minkäköhä ikänen toi poika ollu. Varmaa 16, kuulostaa kylä harvinaisen tyhmältä. Lol

Vierailija

Oho, täytyy kyl antaa jätkälle arvostusta jos on totta. Itekki tulee kavereitten kanssa pelattua kaikenmaailman pelejä, mutta tuommosta voittoa ei kyl ole vielä tullu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat