Mitä tää merkitsee?

Vierailija

Tulin avautumaan asiasta joka vaivaa mua enkä tiedä miten ottaa asia puheeks poikaystäväni kanssa. Eli hieman meidän suhteen historiaa tässä aluks: tavattiin viime lokakuussa nykyisen poikaystäväni kanssa ja heti alkoi juttu luistaa. Meillä oli pitkään ns. ''juttua'' ennenkuin alettiin virallisesti seurustelemaan. Olin itse eronnut n.4kk aiemmin entisesta pitkästä parisuhteesta enkä ollut kunnolla vielä päässyt ex-poikaystävästäni yli, joten jarruttelin pitkään suhteen aloittamista uudestaan. Viime syksynä olin myös hieman epävarma, sillä hamusin exääni takaisin, tapailinkin häntä välillä ja nykyisen poikaystäväni kanssa siitä riitelimmekin silloin, vaikka emme seurustelleetkaan vielä, hän kuitenkin koki sen pettämiseksi. No, joulukuussa siis virallisesti aloimme sitten seurustelemaan ja pitkään puhuimme siitä, olenko varmasti valmis uuteen suhteeseen ja kaikki on tähän päivään asti mennyt hyvin. Olen kuitenkin alkanut epäröimään poikaystäväni suhteen, sillä tuntuu, ettei hän puhu minulle kaikesta, vaan salailee olennaisiakin asioita vaikka itse olen avoin kuin kirja. Poikaystävänikin on monesti painottanut, että asioista täytyy puhua. Enemmänkin toteutuu varmasti mun osalta kuin häneltä itseltään. No, muutama ilta sitten kajosin hänen puhelimeensa ensimmäistä kertaa ja luin muutamia viestejä. No, sieltähän paljastui sitten viestejä joltakin toiselta naiselta, kuin minulta: "Kiitos paljon eilisestä tuesta :) " ja poikaystäväni oli tähän vastannut: "Ei ongelmaa, mielelläni mä noin nättiä tyttöä autan, mitä suunnitelmissa ens viikolla? Jos mentäis vaikka jätskille? ;)" Ahdistus oli taattu mun osalta, mut mitenpä nyt ottaa asia puheeks kun en kuitenkaan halua tunnustaa, että hänen puhelintaan olen mennyt tutkimaan... Jos on jotain viisaita neuvoja niin kiitoksia!!

Kommentit (3)

Vierailija

"Se, mitä et halua toisen kuulevan lasketaan pettämiseksi"
Noh, jossain määrinhän tämä pitää paikkansa.

Et missään maininnut oletteko onnellisia yhdessä? Teettekö asioita yhdessä, miten paljon välität hänestä. Onko se kuuluisa alkuhuuma mennyt jo ohitse.

Itse viesti kuulostaa mielestäni jokseenkin epäilyttävältä, mutta eihän se välttämättä tarkoita vielä mitään. Omalla exällänikin oli paljon hyviä naispuolisia kavereita.
Tottakai sinua ahdistaa, etkä varmasti siitä tunteesta pääse eroon ennen kuin kysyt ja jos et kysy tulet vielä kärsimään sen takia, tiedän, koska koin juuri itse saman. Suoraan ei välttämättä kannata kysyä, sillä se johta todennäköisesti riitaan siitä että olet käynyt urkkimassa hänen puhelintaan ja sillähän pääsee pakoon tilanteesta.
Itse käytin exäni pettämisjupakan kanssa taktiikkaa, että kyselin niin kauan kunnes hän asiasta itse kertoi. Aluksi en sanonut tietäväni mitään asiasta, vaikka kyllä hän sen ilmeisen nopeasti hoksasi. Tällä tavoin sain suojeltua "lähdettäni".
Tietysti sinun on hiukan hankalampi, jos et teidä kuka tuo nainen on, mutta ainahan voit keksiä jonkun kierrellyn keinon? "kuulin veljen extyttöystävän naapurin koiran kaverin omistajan serkulta".
Ei en kannusta valehtelemaan, se on väärin, mutta varma on että jotain on tehtävä, muuten kuihdut. Enkä usko että muuta on tehtävissä, kuin kysyä ja puhua. Eihän asiassa pitäisi mitään salailtavaa tai musertavaa olla, jos kaikki on hyvin?

Vierailija

Kyllä, olemme onnellisia yhdessä ja pyrimme useimmiten keksimään tekemistä yhdessä. Pikkuhiljaa alkuhuuma alkaa ehkä haihtumaan, mutta silti odotan näkemistämme kuin kuuta nousevaa ja tunteeni poikaystävääni kohtaan ovat aitoja ja vahvoja. Toki asiasta tekee ahdistavan se, etten tiedä, onko tämä salaperäinen viestien lähettäjä vain kaveri, vai jotain muuta kenties? Täytyy siis jollakin keinolla saada tieto selville, koska totta puhut, että asia vaivaa muuten ties kuinka kauan ja se rasittaa suhdetta, kun ei pysty olemaan täysin oma itsensä...

Vierailija

Sillä tavalla voisit saada selville, että katsot sen puhelinnumeron mistä viestit ovat tulleet. Sitten selvität sen avulla sen nimen. Sillonhan ainakin tietäisit jo nimen.

Mutta minun mielestäni tuo ei kyllä ole ihan normaalia. Jos ensinnäkin jo epäilit jotain ja jouduit tämän seurauksena lukemaan hänen viestejään, kertoo jo jotain. Ja varsinkin, kun siellä sitten tuollaista oli. Hankala tilanne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat