Mitä tää merkitsee?

Vierailija

Tulin avautumaan asiasta joka vaivaa mua enkä tiedä miten ottaa asia puheeks poikaystäväni kanssa. Eli hieman meidän suhteen historiaa tässä aluks: tavattiin viime lokakuussa nykyisen poikaystäväni kanssa ja heti alkoi juttu luistaa. Meillä oli pitkään ns. ''juttua'' ennenkuin alettiin virallisesti seurustelemaan. Olin itse eronnut n.4kk aiemmin entisesta pitkästä parisuhteesta enkä ollut kunnolla vielä päässyt ex-poikaystävästäni yli, joten jarruttelin pitkään suhteen aloittamista uudestaan. Viime syksynä olin myös hieman epävarma, sillä hamusin exääni takaisin, tapailinkin häntä välillä ja nykyisen poikaystäväni kanssa siitä riitelimmekin silloin, vaikka emme seurustelleetkaan vielä, hän kuitenkin koki sen pettämiseksi. No, joulukuussa siis virallisesti aloimme sitten seurustelemaan ja pitkään puhuimme siitä, olenko varmasti valmis uuteen suhteeseen ja kaikki on tähän päivään asti mennyt hyvin. Olen kuitenkin alkanut epäröimään poikaystäväni suhteen, sillä tuntuu, ettei hän puhu minulle kaikesta, vaan salailee olennaisiakin asioita vaikka itse olen avoin kuin kirja. Poikaystävänikin on monesti painottanut, että asioista täytyy puhua. Enemmänkin toteutuu varmasti mun osalta kuin häneltä itseltään. No, muutama ilta sitten kajosin hänen puhelimeensa ensimmäistä kertaa ja luin muutamia viestejä. No, sieltähän paljastui sitten viestejä joltakin toiselta naiselta, kuin minulta: "Kiitos paljon eilisestä tuesta :) " ja poikaystäväni oli tähän vastannut: "Ei ongelmaa, mielelläni mä noin nättiä tyttöä autan, mitä suunnitelmissa ens viikolla? Jos mentäis vaikka jätskille? ;)" Ahdistus oli taattu mun osalta, mut mitenpä nyt ottaa asia puheeks kun en kuitenkaan halua tunnustaa, että hänen puhelintaan olen mennyt tutkimaan... Jos on jotain viisaita neuvoja niin kiitoksia!!

Kommentit (4)

Vierailija

onpa hankala tilanne,
itse varmaan myöntäisin että oon tutkinu poikaystävän puhelinta, mutta vain siksi että tunsit että hän peittelee sulta jotain. Sitten vaatisin selitystä tuohon viestiin ja jos sillä joku toinen muija on niin lapikasta

Vierailija

No samanlailla itsekin löysin entiseni kännykästä toiselta viestejä ja sanoi ettei se meinaa mitää ja poistaa sen numeron, mutta kyllä vieläkin pitää siihen yhteyttä vaikka erottiinkin vähä aika sitten.
Kysy mikä homman nimi ja missä mennään? Pakko puhua asiat tai muuten ne vaivaa sua aina. Ehkä jonkunlainen ihastus menossa hänellä.
Miten teidän suhde on mennyt muuten? Teettekö yhdessä kaikkea vai onko jo rutinoitunutta?

Vierailija

Niin, on se minustakin jännä, et miten toinen voi selittää ihan pokerina, että asioista täytyy puhua. Siksi nykyään yritänkin kovasti huomata, että puhuvatko ihmiset mulle totta. Mutta silloin kun olen ihan raivona, niin en pysty huomaamaan mitään valehtelemisen eleitä.

Mä ehkä pohjustaisin tota keskustelua jotenkin, että mahtaako hänellä olla sulle jotain kerrottavaa. Jos vielä viitsit mennä hänen puhelimelleen, niin voisit yrittää selvittää, että minä päivänä he aikovat tavata. Sitten voisit ehdottaa poikaystävällesi innostuneena, että tehdäänkö jotain kivaa sinä päivänä. Jos hän sanoo, että hänellä on muuta menoa, niin tivaat niin kauan, kunnes hän kertoo totuuden. - Siis näin voisi tehdä, jos pokka pitää, jossei haluaisi myöntää käyneensä toisen puhelimella.

Niin eihän kenenkään kännykkää saisi selailla, mutta ei myöskään saisi tavata muita tyttöjä. Jos tyttö olisi vaan kaveri, kai hän olisi voinut rennosti hänestä sulle mainita? Koska ei ole, tuntuu vähän siltä, kuin hänellä olisi jotain salattavaa. Joku voisi ajatella, ettei hän vaan haluaisi saattaa sua turhaan mustasukkaiseksi, mutta enemmän pahaa oloa silti tuottaa kun jättää kertomatta.

Siksi vaan suosittelisin tota, että jättää kertomatta tutkineensa sitä kännykkää, koska poika voi 'unohtaa' oman mokansa ja keskittyä syyttämään sua yksityisyyden rikkomisesta. Jotkuthan voi suuttua siitä tosi pahasti.

Vierailija

Jos et halua myöntää, että oot tutkinu sen puhelinta ni kysy siltä vaa suoraa, että pettääkö se sua tai mitään semmosta, ja kenen kanssa se viettää aikaa, ja jottai sinne päin et saisit sen ite kertomaan siitä likasta, jonka kanssa se on ollu tekemisissä. Jos ei muu auta ni sitte suosittelen tunnustaa mitä ite teit ja saat varmaa huuot siitä, mutta saatpa asian selville. Ja kannattaa pyytää anteeksi et on toisen puhelimeen kajonnu, sillä se on väärin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat