Se siitä alkuhuumasta!?

Vierailija

Eli. Olen ihan kauhuissani joutunut viimeisen kuukauden aikana toteamaan, että kultani ei enää halua minua, kuten ennen. Vielä keväällä seksinharrastaminen lähes päivittäin oli itsestäänselvä asia ja keksimme ja kokeilimme paljon kaikkea uutta... Tämä uusi kerran viikossa ei yksinkertaisesti riitä minulle.. Olemme seurustelleet 8kk.

Olen koittanut kulkea pikkuisissa vaatteissa, kiusoitella istumalla syliin, pyörittänyt pyllyä, kokannut puolialasti... ja myös puhunut asiasta. Mies sanoo kuitenkin että "ei nyt jaksa" jne... huoh :// kokemuksia? mikä avuksi? Vai oliko tämä nyt tässä? Vanhuus tuli! :(

Kommentit (13)

Vierailija

Tutulta kuulostaa.. Mekin ennen saatettiin tehdä sitä monta kertaa päivässä, vaikka asuttiin sillon alkuaikoina vanhempien nurkissa; silti aina keksittiin kaikkea kivaa ja uusia paikkoja yms. : D Nykyisin asutaan yhdessä ja seksielämä on kuihtunut kokoon. Minusta tuntuu että me vain halutaan nykyisin niin eri aikoihin - minulle kävisi ihan milloin vain paitsi silloin kuin mieheni haluaa : D

En oikein tiedä mikä avuksi. Itse olen vain luovuttanut, eikä sitä seksiä oikeastaan tee mieli enää kuin se kerran viikossa koska tietää saavansa pakit vaikka yrittäisi ihan täysillä...

Vierailija

Höh o.O Missä vaihees tuo on alkanu?! Mulla ja miehellä on seksielämä ihan täydes vauhdis, yhen viikonlopun aikan aina monta kertaa! Tosin se nyt varmaa johtuu siitä että mies on intissä niin se panetus on just sit siinä viikon mittaan kasvanu. Mut viime kesänä, ennen intin alkua oltii 6kk seurusteltu ja seksiä oli kyllä enemmän ku liikaa :D<3

Nyt heinäkuussa mies kotii ja yhteinen koti.. mä olen hyvin himokas ihminen! Ekai mullakin oo tuo edessä että aina panettaa mutta apua saa odotella :/

Nyt perustetaan joku himokkaiden naisten yhteisö ja ruvetaa ratkoo mikä neuvoks!! :D

Vierailija
Cristaly

Nyt perustetaan joku himokkaiden naisten yhteisö ja ruvetaa ratkoo mikä neuvoks!! :D

mä mukana!! nyt mies intis tulee pois heinäkuus ja muutetaa yhteen se jännittää!!!! mm just seksi elämänki kannalta ku moni sanoo et usein vähenee ku muuttaa yhtee. ja nyt intin aikana vähä vaihtelevaa mut kyl joka vklp hommaillaa ainaki kerran tai kaks on varmaan aika perus! Mut joo meitsi messis ratkoo ongelmi"!

Vierailija
Cristaly

Minä myös mukana!! :D Meillä vähän pidemmällä jo juttu mut ongelma on myös paaaljon isompi ku teillä :(

Vierailija

Joo voisin iteki liitttyä kyllä tuohon yhteisöön! :D En tiiä. Itellä on koko ajan nyt sellanen olo että olenko vaan lihonu tai rupsahtanu (19 vuotiaana? :D) tai jotain. :D

Vierailija

Täällä kärsitään TÄYSIN samasta ongelmasta :/ olemme seurustelleet kolme vuotta ja asuneet yhdessä n. puoli vuotta jonka aikana seksielämä on kutistunut entisestään... ennen "kyytiä" sai harva se päivä ja nyt hädin tuskin kerran viikossa.

Tuntuu että kotona saa kulkea alasti ja ties missä hutsuvetimissä eikä mies ole huomaavinaankaan...puhumattakaan siitä kuinka monta kertaa olen saanut pakit lempimisyrityksistä huolimatta. ja mieshän saa tasan aina kun mieli tekee, ja seksiä harrastamme vain silloin.

Tulee pikkuhiljaa jo hieman nymfo olo :D vaikka sellaiseen ei ole lainkaan taipumusta.

joskus tulee tosiaan sellainen olo että lopetan hommat kokonaan ja tyydyn seksilelulaatikkoon :D :D kiva tietää että on olemassa sielunsiskoja kenen mielestä me naiset emme todellakaan ole niitä jotka pihtaavat!!

Vierailija

Ainakin mulle on muodostunut sellainen vankka käsitys, että mies hakee ensin seksiä, ja jos se on hyvää, sitten pidempiaikaista suhdetta. Naisella taas on toisin päin - ensin suhde ja jos se toimii, niin sitten seksiä. Sama myös yhden yön suhteissa - mies hakee ensisijaisesti panoa, nainen seikkailua.

No miten tämä oletus auttaa haluttomuuteen? Ehkä ei mitenkään, mutta ehkä yksi avain miehen haluttomuuden korjaamiseksi voisi olla suhteen rutiinien katkaiseminen - pientä flirttiä muita miehiä kohtaan, matka johonkin epätavalliseen ja tuntemattomaan paikkaan, uusi harrastus joka vie usein pois kotoa, ihan mitä vaan joka rikkoo tylsän ja turvallisen arjen ja saa miehen kaipaamaan naista uudelleen omakseen.

Vierailija

Olkaa onnellisia te jotka saatte kerran viikossa... Itse saan kerran kuussa, jos niinkään usein. Olemme seurustelleet vasta hieman yli vuoden ja olemme asuneet yhdessä koko tämän ajan. Ensimmäiset kaksi kuukautta sai päivittäin tai usean kerran päivässä. Sitten yhtäkkiä kerran viikossa, sitten kerran kahdessa viikossa nyt kerran kuukaudessa.
Ei todellakaan ole mulle riittävästi mutta minkäs teet kun mies ei jaksa...

Vierailija

Heh, miettiny ihan samaa että olenko joku nymfo/seksihullu jos haluan käytännössä joka päivä...olen kuvitellut aina ennen että en mitenkään poikkeuksellisen innokas edes ole.

Itsellä tuo seksin halu saattaa kyllä liittyä myös yleisesti läheisyyden tarpeeseen, eli kun on huomionkipeä niin haluaa tuntea että toinen välittää ja haluaa sua...ei sen välttämättä tarvisi olla edes seksin harrastamista mutta se olisi ehkä helpoin keino saada sitä huomiota :P

Yleisesti kai kuvitellaan että se on aina mies joka vonkaa, ja sen takia tunnen itseni vähän epätoivoseksi jos joudunkin itse "vonkaamaan"

Vierailija

Tottakai alkuhuuma alkaa jossain vaiheessa laantua ja saattaa tuntuakin että mitään huumaa ei ole koskaan ollutkaan.. Itsellä ns huuma laski vuoden seurustelun jälkeen, mutta nyt kun poikaystävä on armeijassa ollaan kovassa noususuhdanteessa! Koska nähdään vain viikonloppuisin tai harvemminkin seksi tuntuu paaljon paremmalta ja mukana on sellasta jännitettä :) Katsotaan taas kun jätkä palaa takas kotiin miten käy..

Vierailija

Syitä tuolle saattaa olla monia. Parissa edellisessä suhteessani kävi niin, ettei itselläni tehnyt mieli seksiä enää alkuhuuman jälkeen.

Ensimmäisen miehen kohdalla haluttomuuteni johtui pitkälle siitä, ettei minulla ollut enää tunteita häntä kohtaan. Aloin myös tuntea hänet vastenmieliseksi sitä enemmän, mitä hän minulle asiasta puhui. Kaiken lisäksi henkilö oli erittäin vaikea tapaus jättää.

Toisen miehen kohdalla sama haluttomuus tuli vastaan, mutten silti kokenut häntä vastenmieliseksi ja tunteitakin minulla oli. En oikein tiennyt syytä silloin, miksi tunsin haluttomuutta. Näin jälkeen päin kun asiaa mietin, ongelma oli ehkä siinä, että hän ehdotti minulle joka kerta suihinoton antamista. Siitä tuli melkein jo ongelma, koska en ottanut suihin, ja en ole koskaan siihen pystynyt.

Voisiko ehkä kyse olla siitä, että sinun kulta tuntee jonkinlaisia paineita seksistä? Vai onko tosiaan niin, ettei sellaista paloa enää toiseen ole...

Vierailija
Lumitar

Voisiko ehkä kyse olla siitä, että sinun kulta tuntee jonkinlaisia paineita seksistä? Vai onko tosiaan niin, ettei sellaista paloa enää toiseen ole...

No paineita en usko olevan. Ei ole koskaan ainakaan ollut ja meidän seksi on aina ollut mielestäni sellaista että molemmat ollaan ja tehdään niitä asioita mitä molemmat haluaa. Itse en ole juuri mistään kieltäytynyt, eikä ole kultakaan. Toisaalta, perus suomalainen mies kun on, niin hän ei paljon puhu asioista, ennenkuin on pakko..

Toisaalta, eilen oli se yksi kerta viikossa ja se oli juuri niin mahtavaa kun sen pitääki olla siihen määrään nähden :D Laatu korvaa määrän tässä tapauksessa :D

Vierailija

Nyt alkaa mennä itsellä hermo! kohta kulunut yli kuukausi eikä mitään merkkiä seksistä ole havaittavissa... näin meillä. Onko mulla kenties kohtalotovereita? Tuskimpa, koska hullulta ja epätoivoiseltahan tämä alkaa jo vaikuttamaan... :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat