Mitä jos, osa kaksi (?) APUA!

Vierailija

Ja taas, jo toista kertaa peräkkäin menkat myöhässä. Viime kerralla oli 7pv ja sit tuli, nyt jo 8pv eikä kuulu. Seksiä ollaan harrastettu, mut kumin kans joka on tutkittu vedellä, ehjiä on ollu, eikä oo menny pois päältä. Pelkään ihan hyateerisesti sitä, että oon raskaana. Voisko pelkkä pelko vaan siirtää niitä niin paljon? Viimekski pelkäsin ihan samalla tavalla.

Kommentit (3)

Vierailija

Kannattaisiko sun kokeilla raskaus testii? Se ei vielä tarkoita mitään, sun menkat voi vaa olla epäsäännöllisii mut kokeile testii nii kaikki selviää!:) Rohkeutta:))

Vierailija

mulla tähän asti ollut menkat säännölliset mutta viime torstaina olisi pitänyt alkaa menkat ja sitä myöden e-pillereiden syöminen niin ihmettelin kun ei alkanutkaan ja jännitin ja stressasin yms.. mutta onneks perjantaina sit alkoi että kyllä ne voi stressistä ja jännityksestä siirtyä, ainakin minulla..

Vierailija

Heis!

Menkat on luultavasti vain sekaisin siullakin, joka johtuu usein monesta seikasta. Itselläni on viimeisen puolen vuoden aikana tullut joka kuukausi eri aikaan, välillä on kulunut vain 2 vk edellisistä, välillä se 6vk. Itselläni se on johtunut muutoksista elämässä, stressistä ja uudenlaisesta ruokavaliosta. Syitä on varmasti vielä useampia. Kuten aiemmin todettu, että myös pillerien aloittaminen myöhästyttää, joten tee testi mikäli vaivaa asia. Kyllä ne viel tulee!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat