E-Pillerit

Vierailija

Kun alottaa käyttämää e-pillereitä, niin tartteeko aluks käyttää vielä kondomii? Ja minkä aja pääst e-pillereiden alotukse jälkee voi jättää sen kumin pois?

Voi ol et tuli vähä sekava, mut toivottavasti tajuutte ! :D

Kommentit (5)

Vierailija

Jos alottaa kuukautisten ekana päivänä syömään niin ehkäsyteho alkaa heti eli ei tartte välttis kondomia käyttää! Näin mulle on kerrottu ainakin ja hyvin toimi :>

Vierailija

itse alotin e-pillereiden käytön perjantaina ja käyttöohjeissa oli kyllä teksti että ehkäisyteho alkaa heti..(alotin siis menkkojen ekana päivänä syömään niinkuin ohjeessa oli):)

ja ps.. onko kellään käytös GESTINYL-merkkisiä e-pillereitä ja jos on niin miten on mielialoihin yms vaikuttanu?? Itselläni on nuo ja haluisin vaan kuulla kommentteja..

Vierailija

Meillä Yaz-nimisessä kun aloin käyttää nii ei muistaakseni tarvinu käyttää enää kondomia, koska sen teho alkoi heti käyttöön tulee. Siis ensimmäisenä vuoto päivänä, kun otti pillerin nii se tuli 'voimaan' se ettei tule raskaaksi.

Vierailija

Mulla olis kans yks kysymys liittyen e-pillereihin; mitä jos yksi pilleri katoaa? päätin fiksuna tyttönä ottaa pillerin bussissa, ja kappas vaan sinne jonnekkin lattian uumeniin se katosi.. tällä hetkellä etenen pillereissä päivän edellä. Mites mun nyt pitäisi toimia? :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat