Suuteleminen - nyt yksityiskohtasia ohjeita

Vierailija

Tiedän, tiedän, aiheesta on kysytty jo varmasti toista tuhatta kertaa, mut joka tapauksessa: miten suutelette? Mitkä on pahimmat virheet mitä voi tehdä? Viime aikoina on ollu itsetietoinen olo omasta tyylistä, ihan siitä lähtien miten niitä huulia ja kieltä on tarkoitus heilutella ja mitä huulten kohtia suudella ja tätä rataa. Huulia tarkoitus avata ja sulkea, imeä, aargh? Ja nyt en hae niitä ilmiselviä "se tulee luonnostaan" tai "sitten vaan SUUTELET" -vastauksia, vaan ihan yksityiskohtasta neuvoa niin että tympeinki ymmärtää mikä on oikeesti perusHYVÄ suudelma.

Kommentit (8)

Vierailija

Luin joskus jostain että tomaatin kanssa voi harjoitella jos on epävarma omasta suutelutyylistään: puraise tomaatista pala ja sitten pussailet jäljelle jääneen tomaatin kanssa.... Ok, kuulostipa oudolta, pyydän anteeksi. Kielareista voin antaa sellaisen neuvon, että ei koskaan omaa kieltä toisen hampaiden taakse! Tukehtumisvaara! Monet pojat myös tykkäävät siitä että niiden alahuulta näykkäisee vähän omilla huulilla. Ota mallia akvaarion monni-kaloista.
Muista että harjoitus tekee mestarin, onnea matkaan!

Vierailija

Huulia voi "imeä", ja kielen voi työntää hampaiden etupuolelle huulen ja hampaiden väliin, ja sitten ihan vaa nuolla :D ja sitte niinku kaikki varmaa tietää niin hampaita ei kannata kolautella yhteen :D

Vierailija

no ite tykkään pitkistä ja "hitaista" suudelmista :D välillä kielellä ja välillä ei. perushyvä suudelma on semmonen että kallistat päätä jommallekummalle puolelle, painatte huulenne yhteen (ja varo ettei hampaat kolahda!), supistat huulia vähän, avaat suuta ja supistat huulia taas jne niin pitkään kun tuntuu hyvältä :D toivottavasti oli apua tästä(:

Vierailija

Suuteleminen on ihanaa ;) tärkein on että huulet ovat hyvin pehmeesti vastakkain, hyvä hellä tasainen imu. Imua ei saa lopettaa. Molempien pitää imeä, sylkeä ei saa muodostua vaan se niellään. Varovasti kosketelkaa kielellä ylähuulen alla. Muista imu, tasainen. Tätä voi jatkaa vaikka 10 minsaa alkuun. Siitä vaan kokeilemaan.

Vierailija

Moii! Ite alotin kuukausi sitten seurustelemaan yhden jätkän kans ;) Nyt eilen tämä minun poikaystävä kysäsi että "kokeillaankos niitä kielareita" tietenki mun vastaus oli joo :D Mutta niin, me molemmat ollaan kokemattomia niistä. Ja mie en ainakaan kovin ymmärtäny tota tomaati juttuu et pitääkö se tomaatin sisällys niiku murskaa kielel vai siis ku puraset, nii sitä vaa hennosti nuolee? Meinaan siis sillein että pitääkö siihen saada jotaki muotoo??? Niin ja tosin molemmat ollaan 12-vuotiaita ja olis se nyt kiva päästä kokeilemaan :3

Omg

Moi olin tulossa koulusta kun minä ja mun luokkalainen tehtiin sitä ja se mulisti mailman eli en toisn sanoen ikinä kokeilu mut mut nyt oon ja oli ihan jees

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat