Mies ongelmia -> veljekset :D

Vierailija

Joo eli omistan pienoisen miesongelman. Eräs poika tunnusti minulle muutama viikko sitte että tykkää minusta, sanoin hänellä että en tunne samoin häntä kohtaan, elämän vaiheeni on nyt semmonen etten pysty/halua rauhottua ja minulla on hieman eri miehet kiikarissa. Jätkä olis kaikin puolin täydellinen kumppani, muttaku ei nappaa niin ei nappaa. Toisin kun taas hänen veljensä... Olen ollut hänen veljeensä ihastunu jo jonkun aikaa, ja ollaan tämän kanssa aika hyviä kavereita/ välillä ollu vähä säpinääki mutta kyseinen jäbä on vähä näitä naistenpyörittelijöitä. Mutta niin ku en kehtaa nykyään enää sanoo yhtään mtn tälle ihatsukselleni koska minuu säälittää tää sen pikkuveli joka tykkää miusta :( Ku se on yrittäny kaikkee että entä jos tutustutaan nyt kesällä paremmin ja kahellaan kesän lopus uudelleen? Siihen tokasin että en voi sanoo semmonen ei josta en tiiä, että onnistuuha se että tutustutaan kaveri mieles paremmin mutta en mee lupaa mtn.

ÄÄÄ pää poksahtaa :D Joo ja tämä nuorempi versio on siis se joka tykkää minusta mutta minä en hänestä niin hän on kohta 18 ja tämä minun ihastukseni 20..

Itse 16 että en sitte tiiä tulisko mistään mitään ku tuo ikäeroki on jonkinmoinen kumpaankin. Mutta nii, muilla samoja kokemuksia veljeksien kanssa? :D

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat