Pitkästä suhteesta sinkuksi

Vierailija

En löytänyt mitään keskustelua vastaavasta asiasta. Eli siis. Olen ollut pitkässä parisuhteessa, ex-mies on ollut ainoa seksikumppani minulle. Nyt olen sinkkuna ja alkaa olla sellainen olo, että haluan lähteä vähän katselemaan maailmaa. Muutamia semmosia asioita on, jotka mietityttää.

Tuo alapään karvoitus. Mulla on bikinirajat sokeroitu, ja itse lyhentänyt tuon keskelle jäävän alueen. Miten te poistatte tuolta häpyhuulista karvat? Tuntuu todella tyhmältä kysellä näitä, mutta en tosiaan tiedä.

Toisekseen. Jos lähtee esimerkiksi baarista miehen luokse pelkän seksin takia, lähdettekö vasta aamulla kotiin vai jo keskellä yötä?

Vaikea muotoilla näitä asioita, mutta tosissani näitä mietin ennen kuin uskallan mihinkään lähteä.

Kommentit (2)

Vierailija

Moi!
Ihanaa että oot päättänyt siirtyä eteenpäin etkä ole jäänyt märehtimään vanhaa suhdetta.:) Yhden yön miehille voi tietenkin jäädä yöksi! Jos alkaa esim ahdistaa ja haluat lähteä jo yöllä kotiin niin saat tehdä niinkin. Olettaisin että jos baarista lähdet miehen matkaan, olette molemmat varmaan aika valmiita nukkumaan seksin jälkeen, ja tuskin mies sua ainakaan pois häätää..:D Aamulla kun heräät ala tekemään lähtöä, mies kyllä pyytää jäämään aamupalalle jos haluaa. Muista kuitenkin että yhden yön jutut on nimenomaan yhden yön juttuja, niistä ei kannata välttämättä odottaa mitään enempää.
Oon itsekin hiljattain eronnut, ja kirjoitan blogia aiheesta, käy lukemassa jos kiinnostaa: http://www.knittingandthecity.blogspot.com/ Onnea matkaan!:)

Vierailija

Käytän alapään sheivaamiseen pelkkää höylää. Saan ihan hyvän tuloksen, mutta kestää tosin vain päivän tai kaksi. En tiedä, onko epilaattori kovin hyvä vaihtoehto häpyhuuliin? Yhden yön jutuista edellinen taisi sanoa paljon hyviä neuvoja, mutta täytyy silti vielä korostaa, että pidä tunteet poissa pelistä! Ja muista kondomi ;) Villiä sinkkuelämää sinne, nauti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat