Ensisuudelma

Vierailija

Entiä kuuluuko tää oikeeseen topiciin, mut kuitenkin.
Ongelmana on että en oo vielä saanu ensisuudelmaa, ja pelottaa että menee päi persettä koko homma. Mut hei kokemuksia, ja pystyykö antamaan jotain vinkkejä jottei hermoisi ja kaikki menisi hyvin, ja muuten mitä huulilla niiko pitää tehä siis käytännössä, oon toki sellasia pikkupusuja antanu mut eine mitään suudelmia ole joten apuja ! :D

Kommentit (11)

Vierailija

Älää pelkää. Ole oma itsesi ja ota rennosti. Poika huomaa helposti kun tyttöä rupeaa ns.ahdistamaan tai yrittää esittää muuta kun on. Itse sain ensisuudelmani pimeänä jouluyönä lumisateessa(: suunnittelin sitä ainakin viikon,, mutta hyvin se meni. ensim me kummatki jäädettiin (ihastukseni) siinä lumisateessa kunnes oli tehtävä se.. kiinnitin tämän huomion kutsumalla hänen nimeään ja kun hän katsoi minuun niin otin hitaita askeleita häneen ja suutelin tätä. Ensivaikutus oli punastuminen ja viehkeä hymy.(: Ensisuudelma kannattaa tehä tapaamisen lopussa niin se on helpompaa. ja suutelutavasta vielä, ensisuudelmaksi sopii hyvin kevyt, pitkä(10s.) suudelma huulille;)) LYKKYÄ TYKÖ!!!!!! :D

Vierailija

spontaani ensisuudelma on parhain, sillon ei ehdi jännittää ja parhaimmillaan se tulee ihan luonnostaan eikä tarvitse sen enempää suunnnitella:)

Vierailija

Älä mieti liikaa, koska jännität sitten vaan.

Oma ensisuudelma tuli vähän yllätten, yht`äkkiä minulta vaan kysyttiin, että saako sua suudella. Hämmennyin aika paljon ja sanoi, että siitä vaan, jos siltä tuntuu (olin siis pitämässä palopuhetta siitä, että pitää tehdä niinkuin haluaa tai elämäntilausuudet menee hukkuu)XD sipaisin vain huuleni toisen huulilla. toinen oli, ettei tuo ollut kunnon suudelma ja alotti suudelman. Ite mietin koko suudelman ajan vaan "tekniikkaa" olin en minä osaa suudella. Suudelman lopuksi toinen sano, että sä muuten olen hyvä suutelemaan (tyyppi ei tiennyt, että suutelin ekaa kertaa). lopuksi rupesin nauramaan ihan hysteerisesti sille kommentille ja sitten itkemään ja vuodatin sitten kaikki elämäni murheet samalla kertaa, en kylläkään sitä, että en ollut suudellut ketään kunnolla. Kunniotan sitä, että tyyppi ei yhtään häkeltynyt tätä tunteenpurkaustani. Joten se oli ehkä elämäni ihmeellisimpiä hetkiä.

Toivottavasti joku ymmärsi, tiivistin aika paljon : D

Vierailija

Luulin ettei kukaan vastais, mutta oho :D
Kiitos vastauksista, eiköhän se jännitys mene ohi kun se tulee kohalle.
En siis ole ujoa sorttia mutta en kuitenkaan halua nolostua sen takia :)

Vierailija

Älä huoli, vaikkei se ensisuudelma onnistuisikaan. Elämä ei mene kuin saduissa ja leffoissa. Tuo vinkki "ÄLÄ MIETI LIIKAA" kuulosti aika osuvalta :) Oma ensisuudelmani oli järkyttävä, kiertelimme ensin poikkiksen kanssa kaksi päivää toisiamme eri tilanteissa, kunnes minä sitten otin ohjat käsiini (18-vuotiaana...). Tulos: erittäin lyhyt, märkä ja kielellinen suudelma. Suutelun oppii harjoittelemalla :)

Mutta mitä siis tuosta vinkkinä, niin varmista, ettei suussa ole liikaa sylkeä, äläkä välttämättä ota heti kontaktia kielellä. Muut varmaan sitten osaavat kertoa vinkkejä tekniikasta paremmin, itse osaan vain ajatella mikä on epämiellyttävää(ja kokemusta kyllä löytyy, kyky kuvailla vain puuttuu) :P

Vierailija

Oman ensisuudelman sain joskus 15v. Olin sitä jännittäny pitkään ja sit kaverin serkku tuli ja suuteli, ei sitä edes huomannu ja se meni ihan luontevasti :D

Vierailija

Älä ota paniikkia. Itse hermoilin myöskin aivan kamalasti!! :D Se tulee luonnostaan. Aluksi se tuntuu et mitäköhä täs nyt pitäis tehä mut sit ku rentoutuu se tuntuu tosi kivalt ja huomaa et täähä sujuu :D

Vierailija

munki ensisuudelma tais olla 15 veenä. Mä jännitin sitä ihan hirveesti mut se meni ihmeen hyvin. Mutta tosiaan voi suositella että se kieli kannattaa unohtaa ekalla kerralla. Jos ei oo ihan varma miten se onnistuu ni suutelee vaikka vaan ylä tai ala huulta ja on rentona ni se menee ku vettä vaa! :)

Vierailija

ensisuudelmastani en muista yhtään mitään, olin niin humalassa :D

mutta suudelma ensirakkauteni kanssa, sen muistan aina! eksäni saattoi mua kotiin ja sit pysähdyttiin ja jäin jatkamaan vielä puhumista, kunnes yllättäen eksäni suuteli mua, mä menin ihan jäihin eikä siitä meinannut tulla mitään! eikä siitä oikeestaan tullutkaan.. naurettiin jälkikäteen sille, mutta seuraava kerta menikin sitten ihan spontaanisti ilman jännitystä :-)

jännitys voi viedä voiton, mutta mitään neuvoja en osaa antaa, se tulee niin itsestään se suudelma :-) tai ehkä sen neuvon voin antaa, että älä ole liian innokas ja kuolaa kumppanisi koko naamaa :-D

Vierailija

Itse sain ensisuudelmani koulun diskossa tanssiessa hitaita taisin olla 15 v. Se tuntui ihanalta ja tosiaan ei kannata jännittää, niin hyvin se menee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat