hiukset "piiloon"

Vierailija

mulla oli aika pitkät hiukset ennenkun ne leikattiin, ne oli lapaluiden alapuolelle ja niistä piti leikata huonot ja kuivat latvat pois mut pituudesta lähti se 10 senttiä ja nyt nää on aivan liian lyhyet!! en tykkää ollenkaa. nää on hiukan hartioiden alapuolelle ulottuvat ja joudun joka päivä laittamaan ne kiinni koska en tykkää kun nää on näin lyhyet. toivon et nää kasvais nopeesti takasin, mulla on paksut, luonnonkiharat hiukset ja lyhyillä hiuksilla ei näytä ainakaan mulla kovin kivalta jos ne on auki. kaipaisin jotain kampausvinkkejä, mun peruskampaus jonka teen on yleensä nuttura. ja sekin alkaa jo vähän tympimään. oisko jollaki antaa jotain kivoja kampaus vinkkejä? :)

Kommentit (4)

Vierailija

erilaiset letit on tosi kivoja!! niitä kun voi tehdä pystyyn, vaakaan tai vinoittai.. ja lettejäkin löytyy jos minkälaisia :D niistä saa tehtyä rennon tai juhlavankin lookin. että ei muuta kuin letittämään :D

Vierailija

Mulla on myös luonnonkiharat hiukset, ja leikkasin ne juuri hieman olkapäiden alapuolelle. En tiedä sinun hiuslaadustasi, mutta minulla kihara on melko isoa ja hiukset ovat kiiltävät, toisilla ne ovat pientä ja karheaa kikkuraa. Leikkasin hiukset kerroksittain, joista lyhyimmät ovat vain 5-10cm pitkiä. Onko hiuksiasi kerrostettu? Suosittelen! Ainakin omat kutrini menevät paljon nätimmin kiharalle, eikä ne lyhyenäkään näytä huonolta. Leikkasin juuri siksi, koska paksuina hiukset ovat lättänät eivätkä mene kiharalle kovin nätisti. Itse kyllä suoristan silti jonkun verran, tai sitten vain taakse kiinni. En koskaan ole tykännyt pitää hiuksia auki, joten kampauksessa en osaa neuvoa juurikaan, erilaisia koristeita ja pinnejä:) Pointtina siis, että leikkausmallilla saa jo paljon aikaan!

Vierailija

kyllä mulla on vähän kerroksittain leikattu, mutta lyhyisiin hiuksiin se ei näytä kovinkaan vaikuttavan. mulla on yleensä aika isot lainekiharat, voi olla että jos enemmän kerrostais näyttäs hyvältä lyhyinäkin mut kyl mulle sopii paremmin pitkät hiukset :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat