Ihastunut työkaveriin

Vierailija

Mitä tehdä? :)

Kommentit (3)

Vierailija

Moi, itselläni on samaa "ongelmaa", joten en tiedä osaanko tähän neuvoa antaa, mutta näin jälkiviisautena olen sitä mieltä että kannattaa koettaa tuo mahdollisimman nopeasti kertoa toiselle että on kiinnostunut, ottaa härkää sarvista niin sanoakseni. Tällöin ainakin saa tiedon että onko tunne molemminpuolista vai ei ja pääsee parhaassa tapauksessa jatkamaan parisuhdetta kohti.

Oma tilanteeni on sikäli paha, että olemme todella hyviksi ystäviksi tulleet tämän neidon kanssa ja pelkään hirveästi kertoa hänelle tunteistani koska pelkään että menetän ystävyyden jota arvostan todella paljon. Nimeomaan siis ongelma syntyy siitä että olimme aluksi työkavereita ja lähennyimme siitä ystäviksi ja sitten huomasin ikään kuin yllättäen paljon myöhemmin että HÄN pyörii koko ajan mielessä ja havahduin siihen että taidanpa olla ihastunut.

Vierailija

Minulla tilanne taitaa olla aika päinvastainen, aloitin nimittäin vasta vajaa pari kuukautta sitten uudessa työpaikassani ja aika piankin huomasin tämän kyseisen työkaverin pyörivän mielessä enemmän kuin muut.. Kertominen tästä kyseiselle henkilölle tuntuu huonolta ajatukselta, koska minua hävettäisi liikaa jos hän ei ajattelisi samoin. Olen myös kuullut huhua että hän olisi varattu..

Olisiko vain parasta antaa asioiden edetä omalla painollaan? :)

Vierailija

Me ollaan tän tytön kans tunnettu jo rapian vuoden ja ne olin täysin kaveripohjalta liikkeellä. mutta, kun ei sille omille tunteillee mahda mitään kun toinen on kaikkea sellaista mitä naiselta toivoisi.. Ja kun harva se päivä juttelee ja käy syömässä niin sitä tuntee toisen hyvin. Mutta toisaalta tosiaan kohtelu on hyvinkin tarkkaa hänen puoleltaan ja lienen niin vahvasti ystävälokerossa ettei liene mahdollisuuskia mihinkään ja alan menettämään toivoni että voisi mitään asiasta tulla.

Jos sinulla on tilanne jossa häntä ei näe koko ajan niin voit joko nauttia siitä ihastumisen tunteesta ja antaa asian edetä omalla painollaan, tai sitten voisit kokeilla ehdottaa juurikin esim lounasseuraksi ja siinähä sitä tutustuessa tulee ne suhdekiemurat selville?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat