Outo kysymys seksistä.....

Vierailija

onko kukaan huomannut sellaista outoa juttua kun seksiä harrastaessa alkaa yhtäkkiä haisemaan oudolle?
Siis sellaiselta vähän niinkuin naisen taikka miehen sukupuolielimen eritteeltä, mutta on aika voimakasta.. ei nyt silleen pahan hajuista mutta omituista kylläkin...

Pari kertaa oon tälläisen omalla kohdallani huomannut (ei siis jokakerta) ja se tulee yleensä yhtäkkiä ja nainen (eli minä) päällä ollessa..

Kommentit (4)

Vierailija

Haju tulee syvemmältä vaginastasi, jossa on ns. "vanhaa ilmaa". Jokapäiväinen treeni auttaa asiaan, mutta koska et ilmeisesti ole lantionpohjanlihaksiasi harjoitellut (!?) suosittelen aloittamaan pari kertaa päivässä.
Miehesikin huomaa muutoksen varmasti ;)

Vierailija

Haju ei itseasiassa tule vaginastasi, vaan sinulla saattaa olla tauti nimeltä Mirva joka laukeaa aina aktissa. Tauti ei ole vaarallinen, mutta hyvin epämiellyttävä itseäsi ja muita kohtaan... esim. itse henkilökohtaisesti en haluaisi olla lähellä sinua, sillä kuten tiedätkin haju on voimakas.. Mirvaa voi hoitaa kotikonsteinkin aluksi. Kerää ulkoa piharatamoita, joilla on tutkitusti vaikuttavia lääkkeenomaisia ainesosia. Eli lisää vain kasvia esim. salaatteihin ja haju alkaa vähitellen kaikota. Jos tämä ei auta suosittelen lääkäriin menoa.

Vierailija

jos tuo mirva oikeasti on joku tauti niin miksei siitä ole tietoa missään? tuli vaan mieleen kun laitoin googleen, ei mtn mainintaa.
Ja kun se haju ei tule joka kerta vaan hyvin satunnaisesti kun olen päällä.. jotenkin tuo anonyymin vastaus kuulostaa todennäköisemmältä, pahemmin en treenaile lantiopohjan lihaksia muutakun sitten itse aktissa..

Vierailija

vai että mirva-tauti... wiki on niin huumori-ihmisiä, että päätti sinua hiukan juksata.

se on ihan normaali eritteiden tuoksu, voi tuoksua voimakkaammalta tiettyinä aikoina kuukaudessa. itselläni ainakin menkkojen loputtua tuoksahtaa enemmän. eihän se mitenkään viehkeää ole, mutta normaalia.

jos huomaat jotain muuta oireita hajun lisäksi, voit aina oman mielenrauhan kannalta tarkistaa lääkäriltä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat