Rusketusrajat

Vierailija

Nyt kävi klassiset. Otin aurinkoa vain n. tunnin keskipäivän auringossa shortseilla. Nyt mulla on reisissä ihana rusketusraja! Yritin sitä tänään saada pois laittamalla voidetta sille alueelle minkä en halua ruskettuvan enempää ja vauvaölyjä siihen jota haluan tasoittaa, eipä auttanut kauheasti. Onko mitään vinkkejä, aika huvittavahan tuo raja on :D Toisessa jalassa tätä ongelmaa ei edes ole, satuin pitämään sitä näköjään varjon puolella enemmän :)

Haittaako teitä rusketusrajat yleensäkään? Vinkkejä niiden häivyttämiseen voi myös antaa :)

Kommentit (2)

Vierailija

Auts : D mutta noh, kyllä se siitä varmaanki haalenee jos vaikka otat päälle aurinkoa bikineissä, ettei se sortsinlahje häiritse tarkkaa rusketusprosessia. Hahah : ) Kuitenkaan rusketusta ei voi "perua" eli mun ratkasu on että uutta vaan putkeen !
Ja mulla ei ainakaan oo mitään rajoja vastaan, koska eihän niitä ees huomaa jos käyttää samalla tavalla mitoitettuja vaatteita kuin mistä ne rajat on hankittukin. Kaikilla on väkisinki rajat, paitsi nudisteilla...
En tiiä tajuutko mitä meinaan ku aika höpö selitys mutta kuites : )

Maria

Itselleni tuli hollannin matkalla ihan karseet rusketusrajat viel sillee että on vaikea käyttää tavallisia toppeja. Oon nyt sitten ahkerasti käynyt solkussa rajoja häiventämässä. Ei ne kyllä auta yhtää mutta paremmalta se nyt näyttää kuin silloin alussa. Kaikista paras on mun mielestä et jos on tullut ne rusketusrajat nii ei sitten ota enää aurinkoa. Antaa sen rusketuksen hiipua sitten käy vaikka solkussa nii voila! eipä oo enää rajoja. Sitten kun pohja on hankittu solkussa niin voi sitten ottaa aurinkoa vapaasti. Jotkut tykkää rusketurajoista mutta itse en voi niitä sietää. Näyttää nii hölmöltä alasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat