Väkivaltainen Suhde

Vierailija

Haluan kertoa kaikille että neuvoksi annan jos suhteessanne on jonkinlaista väkivaltaa. Teidän pitää tarkoin miettiä millaisen miehen kanssa olette, myös nainen voi olla väkivaltainen suhteessa.

Vinkkinä voin antaa että;
1. tavaroiden heittäminen ja rikkominen (tätä voidaa sanoa jonkinlaiseksi väkivaltaisuudeksi. Usein mies aloittaa väkivallalla itsensä tai tavaroiden rikkomisella.)
2. kehonväkivaltaisuus (Tavaroiden rikkominen ja hajottaminen ei enää auta joten ihminen alkaa purkautumaan lähimpään ihmiseen väkivaltaisesti.
3. Anteeksi anto. (tämmöinen väkivalta voi tuhota suhteen ja voi antaa ihmiselle anteeksi mutta tämä ei muuta asiaa millää sillä toinen osa puoli kun antaa anteeksi niin väkivallan tekijä käyttää toista kertaa hyödyksi. -"kyllä toisen kerran voin, hän antaa anteeksi" Eli ei koskaa väkivaltaista suhteessa anneta anteeksi.

Älä anna anteeksi, poistu suhteesta ennen kuin on myöhäistä!

Kommentit (3)

Vierailija

Itse olin hyvin väkivaltaisessa suhteessa. Voisin oikeastaan sanoa että kahdessakin ekassa suhteessa oli miehen lääkkeiden ja muiden huumeiden käyttö. Toisessa suhteessa minulla oli puolustauduttava hyvin paljon. Annoin aina anteeksi ja hän antoi minulle kanssa anteeksi.

Loppujen lopuksi muutimme yhteen ja huomasin että olen todella pahassa pulassa alkoi mennä naama joka viikonloppu mustelmille ja jatkoin silti aina sanoin "no viina oli osana" "ei mitää saat anteeksi" Ja tämä vain toistui joka kerta vain uudellee kunnes kerran hän löi minulta nenän murskalle ja se oli viimeinen tippa. Erosimme mutta asuimme samassa asunnossa ja alkoi sitten taas lähikuppilassa repii tukkaa ja löi minua naamalle. Joten poistuin kotoonta karkuu. Tämä tilanne voi tulla kelle vain vastaa ja tahdon että tätä ei tule kukaan koskaa kokemaan!

Kuinka moni on ollut väkivaltaisessa suhteessa`?

Vierailija

Joo mul oli kaveri väkivaltases suhteessa ja se oli jotai niin kamalaa katottavaa ne kaikki mustelmat,murtuneet kylkiluut yms..No sit mun kaveri sai jätettyy sen äijän ja en tiiä miten siin sillai kävi mut miä rakastuin siihen äijää ihan tosissaa.muhun se ei oo koskenu kun kerran kännissä löi ja pari kertaa on tavaroi viskelly.oon tehny selväks et jos muhun koskee ni se menettää mut kokonaa ja asia ei jää siíhen..Jätkä on tosi pahoillaa ollu aina yms mut silti se vaan on jatkanu tommost agressiivist käyttäytymist.meil on ollu sen jätkän kans suhde mut se ei osaa päättää mitä haluu ni nykyää se on pelkkä seksisuhde..Miä haluisin paljo,paljo enemmän ja äijäki vaikuttaa vähä silt et se ois valmis mut nyt en enää ite tiiä pystynkö luottaa,koska se on seurustellu kahen mun kaverin kans ja pettäny niist toista mun kans ja se oli sen meijän suhteen jälkee.En tajuu miten en vaa pysty päästää siitä äijäst irti vaik kuin haluisin..

Vierailija

En tiedä mitäänn yhtä kamalaa kuin sen, että oma poikaystävä voi pahoinpidellä ja satuttaa sua. Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla, kun ei tajua poistua sellasesta tilanteesta.. Itse kestin suhteessani väkivaltaa parisen vuotta. Väkivalta onneksi loppui, mutta anteeksi ei pysty ikinä antamaan. Ja se pelko, mikä on päällä koko ajan.. Vähänkään aggressiivinen käytös sai sydämen hakkaamaan ja kyyneleet silmiin. Jotenki poikaystäväni käytös parantui, ja pystyimme elämään suht "normaalisti", kunnes suhde kariutui muista syistä.

Tiedän, miten vaikeaa on lähteä väkivaltaisesta parisuhteesta, mutta siinä tilanteessa ei tosiaan muu auta kuin ajatella omaa parastaan ja pelastaa itsensä, ennen kuin mitään peruuttamatonta tapahtuu..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat