Ahdistusta ja pelkoa

Seuraa 
Liittynyt15.1.2011

Eli siis.. Minun ja ppoikaystäväni suhteesta loppui hetkisitten se niin paljon puhuttu alkuhuuma. Tulin poikaystäväni luokse ekaa kertaa, (seurustelua takana puolivuotta) samaisena iltana kun saavuin tänne viikko sitten tiistaina niin mieleeni hiipi ajatus rakastanko tuota kaksilahkeista vielä, (olinhan tullut viraaseen paikkaan vaikka en ole ollut vuoteen muualla yötä kun tutussa ympäristössä eli kotona ja koulun asuntolassa).

Ahdistuin kovasti koska ainakin halusin rakastaa, kerroin ahdistuksen syyn poikaystävälleni, joka onneksi ymmärsi oloni. Tästä alkoi kova seikkailu netissä ja tajusin että se oli vain alkuhuuman ohimenoa . Pohdin asiaa monelta kantilta ja luin monen monia juttuja suhteen syvenemisestä jne jne. Mietein että miksi rakkauteni olisi häipynyt päivässä miksi en rakastaisi tuota komeaa otusta joka aina on minulle niin hellä, kiltti ja rakastavainen jolla on jumalainen vartalo ja jonka kosketus saa minut värähtämään, oloni helpottui ja olen varma että haluan jatkaa hänen kanssaan ja muuttaa kesänlopussa yhteen.

Alkuhuuman loppuminen yht'äkkiä on outoa ja ahdistavaa.On omituista kuinka monimutkaista rakkaus on. Pelästyin tunnetta joka hiipi mieleeni erittäin paljon, mutta oloni oli turvallinen ja hyvä kun sain olla poikaystäväni kainalossa. Minulle arki on tervetullutta. Ei sitä alkuhuumaa ikuisesti kestä kun aina stressasi kun ei nähty ja harmitti ettei oltu lähekkäin.
Nyt poikaystävä saa keskittyä enemmän jalkapalloon ja on varmasti helpottunut siitä ja minä raaskin jättää kulani rauhaan ja tulemaan cosmon ihmeelliseen maailmaan. ;)

Kuitenkin haluan kysyä teiltä cosmo siskot muutaman kysymyksen:

Millaisia tuntemuksia teille muille tuli alkuhuuman loputtua?
Epäilitkö sinä tunteitasi?
Miten suuhteenne vahvistui/kärsi arkiintumisesta?
Millaista yhteis elonne on tällä hetkellä?
Miten huomasitte huuman karanneen?

Pahoittelen pituutta,mutta pidän kirjoittamisesta äärimmäisen paljon ja kiitos jos vaivaudutte vastastaamaan. Toivottavasti tekstini auttaa muita samaa asiaa pohtivia. :)
Hyvää kesää <:

Kommentit (1)

Vierailija

Millaisia tuntemuksia teille muille tuli alkuhuuman loputtua?
- pelästyin että suhteemme on alkanut mennä huonoon suuntaan ja että asiat ei ollut välillämme yhtä hyvin kuin ennen. pelko, pieni ikävä mutta hieman myöhemmin se tuntui oikealta ja ihan hyvältä.

Epäilitkö sinä tunteitasi?
-kyllä n ½v seurustelun jälkeen minä epäilin tunteitani,siihen asti olin ollut niin huumassa etten edes pitänyt vaihtoehtoa ettenkö minö haluaisi olla hänen kanssaan mutta sitten minulle tuli ajatuksia joissa mietin haluanko tätä jne, niitä vasta pelästyinkin. mutta tajusin (poikaystävän avulla) että ne ajatuksian on ihan normaaleja, kuhan niin ei ala tuntea.

Miten suuhteenne vahvistui/kärsi arkiintumisesta?
-kyllä se rupes tuntuu jotenki varmemmalta ehkäpä.. kärsi, no ehkä sen et mua alko turhaa pelottaa ja poikaystäväl oli varmaa kestämistä ku mä pelkäilin. ja se semmone himo on ehkä vähän rauhottunu.. tai se vaihtelee nykyää

Millaista yhteis elonne on tällä hetkellä?
-hyvää. pian pääsee armeijasta ja sit ois suunnitelmis yhteen muutto :)

Miten huomasitte huuman karanneen?
- no omat ajatukset/epäilyn miettimiset ja poiskaystävältä kysyin onko kaikki ok ku jotenki ei ollu enään ihan niin innokas jne. silloin sanoi että kai se alkuhuuma on vaan kadonnut mutta rakastaa silti, ehkä vähän eritavalla kun ennen (pelästyin tota kyllä)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat