Miten saan itseruskettavan pois! APUJA!

Vierailija

Hei nyt siskot apuja!
Levitin eilen erästä irseruskettavaa ohkaisen kerroksen koko vartalolle. Tulos on kyllä tasainen mutta... OLEN IHAN ÄLYTTÖMÄN TUMMAN RUSKEA!! Eli olen aivan silmäänpistävän ruskea ja sehän ei ollut tarkoitukseni! Viikonloppuna olisi eräät tärkeät juhlat ja oon ihan paniikissa, että miten tän saa edes normaalinväriseks! Eli nyt kaikki neuvot tervetulleita, miten iskeruskettavan tuloksen saa mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman haaleaksi!! Ehtiikö se tässä 3 päivässä haalistua kuinka paljon??
Olisin oikeasti todella kiitollinen kokemuksista ja vinkeistä!!

-Jenspa

Kommentit (10)

Vierailija

Jonkun huhun mukaan tuoreen sitruunan mehu poistaa sitä väriä, mutta en tiedä, toimiiko se oikeasti. Hyvä, että kokeilit sitä itseruskettavaa etukäteen, etkä laittanut juhlia edeltävänä iltana, niin nyt se ainakin ehtii vähän haalistua ja ehkä saat jopa suurimmat pois.

Jos kokeilet sitä sitruunaa, niin kerro sitten, että toimiko :) Ja muista, tuoreita sitruunoita, ei mitään tiivistemehua, vaan purista se itse hedelmästä.

Vierailija

Sitruuna kuulostaa aika rajulta konstilta, sillä voi saada aikaan vaikka kuinka pahan reaktion ihoon. Minun iholla ainakin sitruuna kirveltää.
Itselleni kävi vähän saman tyyppinen moka. Väri haalistuu aika hyvin jo kolmessa päivässä, mut itse tehostin lähtemistä ihokuorinnalla. Ja sen jälkeen tietysti kosteusvoidetta perään. Eli käy vaik paljon suihkussa ja uimassa, kyllä se siitä sitten haalistuu. :)

Vierailija

Kiitos!
Nyt oon kerran jo suihkussa käyny ja pesusienellä vähä 'raapinu', pesusieneen kyllä näytti tarttuvan väriä mut ihan hirveesti ei vielä haalistunu. Taidan tässä nyt olla ahkera saunoja ja suihkussa kävijä vielä tän ja huomisen ja sit täytyy kyllä vaikka vähä edes kokeilla tota sitruunaa..
Siis en voi käsittää miten YHDESTÄ LEVITYSKERRASTA tuli tällänen tulos!! Näytän siltä ku olisin ollu kolme viikkoo 24/7 auringossa! Uskomattoman tehokas tuote niille ketkä haluaa kertalaakista sellasen rusketuksen että alta pois. :D Ja luulin vielä laittaneeni maltillisesti sitä töhnää.. Hei vielä jos jollain on omia kokemuksia tai vinkkejä niin antaa tulla vaan! Toivon niiiiiin kovasti et tää tasaantuis viikonlopuks : (((

-Jenspa

Vierailija

Mitä ruskettavaa käytit? Miekin haluan tuollaista :D

Yleensä paketissa lukee että miten usein pitää käyttää että voi ylläpitää väriä, usein 2-4 päivän välein, joten eiköhän se haalistu!

Vierailija

Tää oli 'Loreal Sublime Bronze self-tanning gel'. Ja siis korostan, että mulla ei tuotteesta oo mitään valitettavaa, täähän oli niinku ihan superhypertehokas ja värikään ei mun silmään oo ollenkaan paha (esim. ei mun mielestä mikää oranssi). Pointti oli vaan se, et mä halusin juhlia varten HIEMAN päivittyneen olemuksen ja sain vähän enemmänkin kun en tosiaan oo tottunu oleen ruskee : D Eli oli mulle vähän liikaa :) Ja mun jalkapöydät on aika kaameen näköset (samoin naama) että niiden kohtien kanssa kannattaa näköjään olla tarkkana 8) Mut kyll tää tästä! Vinkkejä otetaan edelleen vastaan : P

-Jenspa

Vierailija

Mulla oli samaa "Loreal Sublime Bronze self-tanning gel" tuotetta ja sain aivan järkyttävät rajat siitä :D (laitoin liikaa ja kiireessä, ehkä hieman jopa huolimattomasti :D) mutta mä sain ainakin pois rajat kun kuorin itteni sokerilla. Kaveri vinkkas vaan että otat kourallisen sokeria ja sillä kuorit ihon, koska itseruskettava jää siihen ihon uloimpaan kerrokseen :)

Vierailija

Tämän ketjun aloittaja tuskin enää tarvii vinkkejä, mutta kirjoitan tämän, jos tästä olisi apua jollekin muulle joka panikoi miten saisi pilalle menneen itseruskettavan pois:

Laitoin eilen illalla itseruskettavaa (Garnier Ambre Solaire Natural bronzer, suihkepullo) jalkoihin ja käsivarsiin. Suihke kuivui luvatusti nopeasti ja n. puolen tunnin päästä menin nukkumaan. Herätessäni, n. 8h kuluttua tuosta itseruskettavan suihkuttelusta, oli tulos katastrofaalinen... Jalat olivat ok, mutta käsivarret: aivan TÖRKEÄT rajat sekä ranteissa että sivuilla (ajattelin, että olisi fiksua suihkuttaa vain käsivarsien "päällipuolelle", koska eihän luonnollisestikaan käsivarsien "alapuolet" rusketu niin kuin "yläpuolet"). Rajat olivat siis todella selvät, ihan viivamaiset, ja ero "ruskettuneen" ja "ei ruskettuneen" ihon välillä oli todella hurja.

Mitä tein: laitoin saunan lämpiämään (kyllä, n. klo 8:30 aamulla) ja odotellessani sekoitin seuraavan "kuorinta-aineen": kirkasta viinaa, sokeria ja sirtuunamehua. Nuo kaikki vain sekaisin, ihan kunnolla sitä sokeriakin, että tuli oikein kunnon "möhnää". Kun sauna oli kuuma menin sinne, otin ihan törkeät löylyt, siis semmoiset että lopulta oli pakko lähteä pois ihan vain koska nahka ei kestänyt enempää. Suihkussa aloin hieroa rusketuksen "rajakohtia" tällä viina-sokeri-sitruunamehu-hässäkällä. Kun olin saanut levitettyä kaiken mönjän iholleni, tehostin hierontaa pesusienellä. Samoin kuin löylyttelyssäkin, otin tähän hieromiseenkin "tappomeiningin", ei siis mitään hivelyä vaan kunnon jynssäämistä, semmoista että alkoi jo ihokin "kirvellä". Lopuksi levitin vielä vartalolle tarkoitettua normaalia kuorintavoidetta ja sitäkin hieroin pesusienellä niin maan pe*keleesti.

Tulon on huikea. En voi sanoa, että kaikki itseruskettava lähti (en silti yrittänytkään väriä pois niistä kohdista missä se näytti ihan ok:lta, vaan keskityin rajakohtiin), ja joissakin kohdin rajat näkyvät vieläkin, mutta silti kokonaisuutena tulos on aivan erinomainen. En uskonut, että saisin värin lähtemään näin hyvin! En tiiä auttoiko armoton saunominen, en tiiä auttoiko viina vai sokeri vai sitruunamehu, vai toimivatko nämä kaikki yhdessä, vai oliko jutun juju vain tuo armoton hinkkaaminen pesusienellä, mutta yhtä kaikki: kivi vierähti sydämeltä ja kehtaan jo tänään poistua kotoani ihmisten ilmoille, mitä en vielä herätessäni uskonut!

Jos jollekin siis on käynyt samanlainen moka, niin ei kun kokeilemaan, toivoa on!

Vierailija
Vierailija

Mitä ruskettavaa käytit? Miekin haluan tuollaista :D

Yleensä paketissa lukee että miten usein pitää käyttää että voi ylläpitää väriä, usein 2-4 päivän välein, joten eiköhän se haalistu!

Itse käytän st moriz instant self tanning mousse mediumia ja nimestään huolimatta jättää kyllä jo ekalla levityskerralla erityisesti naamaan jäljen kuin olisi ollut etelässä kolme viikkoa maaten auringossa 24/7 :D

Vierailija
Vierailija

Tää oli 'Loreal Sublime Bronze self-tanning gel'. Ja siis korostan, että mulla ei tuotteesta oo mitään valitettavaa, täähän oli niinku ihan superhypertehokas ja värikään ei mun silmään oo ollenkaan paha (esim. ei mun mielestä mikää oranssi). Pointti oli vaan se, et mä halusin juhlia varten HIEMAN päivittyneen olemuksen ja sain vähän enemmänkin kun en tosiaan oo tottunu oleen ruskee : D Eli oli mulle vähän liikaa :) Ja mun jalkapöydät on aika kaameen näköset (samoin naama) että niiden kohtien kanssa kannattaa näköjään olla tarkkana 8) Mut kyll tää tästä! Vinkkejä otetaan edelleen vastaan : P

-Jenspa

Joo itsekin ostin eilen kyseistä itseruskettavaa ja laitoin sitä ihan kevyesti. Noh aamulla kun heräsin nii johan on tummaa :D jaloissa näyttää iha ok ja käsissä ja muuallakin kropassa ja levitty ihan tasaisesti mutta kainaloon jäi pieni raja.. mutta sitten jalkapöydät ja varpaat.. näyttäis että olis ollu sandaalit kun en näköjään huomannut tai älynnyt levittää siellä ihan kunnolla mutta en tiennyt että yhdestä käyttökerrasta tulee jo tälläinen lopputulos. Purkissa lukee jotain että käytä päivittäin ja kun on saanut halutun sävyn iholle nii sit 2-4 päivän välein. Joo no itse en kyllä laita enempää paitsi ehkä tuonne varpaisiin. Ensikerralla ostan ehkä mielummin jotain kevyesti heleyttävää jossa menee koko purkki että on sellanen kivan päivettynyt..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat