Kova yritys saada exä takaisin...

Vierailija

Olimme poikaystäväni kanssa todella rakastuneita toisiimme, olin maailman onnellisin! Hän sanoi minulle monta kertaa, että rakastaa minua eikä halua menettää! Sitten tapahtui se kamalin asia poikaystäväni jätti minut vappuna, olimme kaukosuhteessa (60km). Hän sanoi että haluaa pitää taukoa ja miettiä asioita. Nyt hän ei haluakkaa minua takaisin, koska ei tunne minua kohtaan enää mitään muuta kuin että haluaa vain seksiä kanssani.. Olen murtunut, koska haluan hänet takaisin, rakastan häntä yli kaiken! tekisin mitä vain hänen vuokseen! (Olen jo tehnytkin aika paljon, esim menin hänen kotipaikkaansa pyytämään kaikesta anteeksi, siitä että olin huono tyttöystävä, mutta hän ei ollut valmis ottamaan minua takaisin.) en halua uskoa tähä, että se on lopullisesti ohi.. Joten pitääkö minun vain haudata tunteet ja jatkaa elämää vai yrittää vielä? :( äääh, olen niin masentunut... :'( elämä ei tunnu miltään, ilman häntä... Miten mies voi päästä yli "tosi" rakkaudesta näin nopeasti?! :( Tässä kuussa olisi tullut puoli vuotta yhdessäolosta.

Kommentit (2)

Vierailija

Oletko miettinyt asiaa silta kannalta, että entisen poikaystäväsi mielestä teidän rakkautenne ei ollutkaan hänelle tosirakkautta? Jos hän noin pian on jo sinut jättänyt..
Mutta tuollaiset asiat eivät koskaan ole helppoja, ehkä sinun kannattaa miettiä, että tämä ex-poikaystäväsi ei todellakaan ole sinulle oikea henkilö, jos haluaa eron jälkeen vain enää seksiä..
Parempaakin löytyy varmasti. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat