raskaana ?

Vierailija

Paljonko menkkojen pitäisi olla myöhässä että voi jo ruveta huolestumaan mahdollisesta raskaudesta ? Itse olen käyttänyt kortsua joka kerta kun seksiä ollaan harrastettu mutta silti sellainen olo koko ajan että pelkään että olen raskaana ja mitä jos kortsu ei olekaan pitänyt yms. menkkojen odottelu on tuskaa joten apuja kiitos ! (:

Kommentit (4)

Vierailija

Kondomi ei suojaa raskaudelta 100%, joten suosittelen kyllä e-pillereiden hankintaa (jos niiden hinta kirpaisee, niin ehdota poikaystävällesi, että maksatte ne puoliksi, onhan se yhteinen ehkäisy kuitenkin). Se on se 2 viikkoa, jonka jälkeen voit tehdä testin. Koita olla ihan rauhassa vaan, jo pelkkä stressi ja pelko voi siirtää menkkoja, joten jos olet liian paniikissa, niin ne menkat ei välttämättä tule senkään takia. Yritä rentoutua, ja odota se pari viikkoa, vaikka vaikeaa se tulee varmasti olemaan. Voimia!

Vierailija

Raskaustestin voi tehdä heti kuukautisten odotetun alkamispäivän jälkeen (ainakin clearblue)..
Olin ite samassa tilanteessa, ei oo herkkua se odottelu joo! Mulla oli 2viikkoa myöhässä ja kävin ostamassa testin mutta alkokin menkat sitten samana päivänä :) Onneksi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat