Läksiäislahja vaihtoon lähtevälle?

Vierailija

Poikaystäväni (me ollaan seurusteltu puolisen vuotta) on lähdössä heinäkuussa puoleksi vuodeksi Kiinaan vaihtoon. Haluaisin antaa hänelle jotain ikimuistoista läksiäislahjaksi, mutten millään keksi, mitä se voisi olla!

Olisiko kenelläkään vinkkejä / omakohtaista kokemusta läksiäislahjoista? Mietin, pitäisikö sen liittyä jotenkin minuun/meihin (ettei poikaystävä niin helposti "unohtaisi" mua; esim. Victoriahan kirjoitti Danielille kirjeen jokaista heidän erossa olemaansa päivää kohti, se tosin saattaa mennä jo äklöromanttiseksi tässä tapauksessa :D), vai olla tyyliin jotain Kiinan kulttuuriin liittyvää (poikaystävä on viime aikoina hypistellyt kiinnostuneena kirjakaupoissa kaikkia Kiinasta kertovia kirjoja).

Voitte mielellään kertoa myös, mitä kaikkea olette itse saaneet lahjaksi vaihtoon lähtiessä! Sekä sellaisia vinkkejä, mitkä jutut on olleet kivoimpia, että sellaisia, mitä ei ainakaan kannata läksiäislahjaksi antaa.

Kiitos avusta jo etukäteen! :)

Kommentit (1)

Vierailija

Itse lähdin pari vuotta sitten 3kk Englantiin ja sain yhdeltä kaverilta läksiäislahjan, jonka muistan vieläkin. Muiden kavereiden antamia lahjoja en muista, joten se oli ainakin omalla tavallaan ikimuistettava. Sain siis minipullon Koskenkorvaa, levyn Fazerin sinistä ja pari pussia salmiakkia. Itse tykkäsin kovasti, ja kaikille löytyi käyttöä. Ja jos poikaystäväsi tykkää jostain tietystä suomalaisesta ruoasta erityisesti (kuten itse olen hulluna salmiakkiin), niin lähetä pieni paketti niitä vaikka kerran kuukaudessa. Itse sain salmiakki/suklaa/ruisleipä-lähetyksen aina kerran kuussa, ja tuli kyllä tarpeeseen, kun kämppis, koulu- ja työkaverit itseni lisäksi veti niitä herkkuja. Ja oli aina kiva saada paketti kotoa, josta löytyi vielä sisältä pikkusiskon tekemä piirustus ja terkut perheeltä. Sinun tapauksessa ruisleipää ei ehkä kannata lähettää, ehtii mennä pilalle ennen kuin ehtii perille :D Mutta jos on joku juttu, josta hän erityisesti tykkää, niin lähetä sitä aina säännöllisin väliajoin ja kirjoita käsin mukaan vaikka kirje. Eihän se varsinainen läksiäislahja ole, mutta ainakin musta oli kiva tietää, että minua ajateltiin kotona, vaikka olinkin poissa. Se paketti oli aina kuukauden kohokohta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat