AUTTAKAA NOPEESTI MÄ EN KESTÄ

Vierailija

Seurustelimme poikaystäväni kanssa noin 2 vuotta, sitten yhtenä päivänä päätettiin erota ja pysyy kavereina. No tekstailtiin sitten melkein päivittäin ja ajateltiin et jatketaan meidän suhdetta joskus myöhemmin, koska suhde oli mennyt liian vakavaksi. No oltiin erossa noin 2 kuukautta ja sitten alettiin taas tapailemaan ja rakastuin häneen kuin alkusuhteen aikana, meidän suhde alkoi sujumaan tosi hyvin! Mut sit 6 päivää sitten hän sai kuulla että meijän sinkku aikana olin kerennyt mennä panemaan yhden jätkän kanssa ja nyt se ei oo vastannut mulle mitään ja sano vaan ettei haluu enään ikinä kuulla musta mitään. Oon ihan murtunut, miks menin kännissä panemaan toisen kanssa, vaikkakin olin sinkku niin poen todella huonoa oma tuntoa ja en tiedä mitä tehdä. Annanko asian olla, yritänkö vielä saada poikaystäväni kuuntelemaan vai mitä teen ?? AUTTAKAA!

Kommentit (4)

Vierailija

aina kannattaa yrittää, mutta ehkä ekaks kannattaa sen sulatella asiaa hetki ja jos sitä sitten rakastat ni kannattaa tehä kaikkensa sen eteen..

Vierailija

anna hänen olla ihan omassa rauhassa jonkun aikaa, eläkä ota mitään yhteyttä häneen...Ajan myötä hän on sulatellut asiaa ja jos hän todella välittää sinusta hän ei jätä sinua yksin tuollaisesta asiasta ja ottaa sinuun yhteyttä. Jos hän ottaa sinuun yhteyttä älä heti sano "anteeksi" koska se tuntuu miehistä jotenkin jotenkin jotenkin en osaa edes sanoa sitä... keskustele ihan rauhassa ja sitten vähän ajan päästä muistuta häntä että olet pahoillaisi ja sano että teit sen vahingossa etkä halunnut sen tapahtuvan

Vierailija

en tajuu miks pitää heti olla panemas jotain toista kun eroo.. ymmärrän hyvin tota sun miestäs.. se on mustasukkainen, vaikkakin se mitä oot tehny ollessas sinkku ei periaattees kuulu sille, mut jos ootte jokapäivä tekstaillu ja ollu yhteydes ni kyl se voi pahalt tuntuu et oot silti käyny säätää jotain..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat