Pitäs keksiä parempi yllätys kullalle kuin mitä hän järjesti viime vuonna... :b

Vierailija

Niin tosiaan meillä on kullan kanssa ollut tapana, että vuoro vuosina toinen järjestää toiselle jonkun vuosipäivä yllärin..

Viime vuonna kulta yllätti todella. Hän oli järjestänyt yhdelle rantasaunalle tosi romanttisen koristelun kynttilöitä ja ruusun terälehtiä ja kaikkee ja sit oli tehny mulle viel kakun ja lämmitti saunaa ja hiero ja kaikkee ja olin koko päivän kuin oikee prinsessa <3

Ja nyt mulla on hirveet paineet, et mun pitäs keksiä jotain yhtä mahtavaa mieluummin ehkä jotain parempaa, sillä kulta on hemmotellut minua niin hyvin koko viime vuoden. Mut ideoita ei oo yhtään sillä se hidastaa, et oon vielä sillon alle 18...

Antakaa ehdotuksia (:
Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija

Tää ei auta sua yhtään, mutta mä aijon tehdä suurimman uhrauksen minkä voin mieheni synttäreillä täs kuussa.

Aijon ostaa sille WOWin. Tiedän ei kuulosta suurelta, mutta mies tietää että mä vihaan sitä peliä eikä viitti pahottaa mun mieltä. Mut mä tiiän että se haluais kovasti pelaa kavereidensa kaa sitä. Joten mä annan sille tän pelin ja tiiän et jätkä yllättyy todella ja ymmärtää kuinka iso juttu se mulle on. Ja se on iso juttu sille...

...Sun pitää kans nyt lähtee ihan siit et mikä tekee sun miehes iloseks

Vierailija
Cristaly

Tää ei auta sua yhtään, mutta mä aijon tehdä suurimman uhrauksen minkä voin mieheni synttäreillä täs kuussa.

Aijon ostaa sille WOWin.

Oikein! Muista hankkia myös Burning Crusade, Wrath of the Lich King ja Cataclysm lisäosat, jottei pelattava lopu ihan heti. Ja mieluiten 3 viikkoa pelirauhaa näin alkuun, jotta pääsee mahdollisimman nopeasti pyörimään samoihin maisemiin kavereidensa kanssa 8) Jos peli oikein innostaa ja siitä tulee harrastus, niin kannattaa huomioida, että ukkosi istuu koneella ~5 kertaa viikossa ~19-23 välisen ajan eikä häntä tällöin voi häiritä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat