Miehellä korvakoru, mitä mieltä?

Vierailija

Tuli tälläinen mieleen kun juteltiin tänään tästä tyttöporukan kanssa.

Sopiiko miehelle korvakoru? Molempiin korviin vai vain toiseen? Onko väliä kumpaan korvaan? Oikeassa korvassa = homo? Minkä tyylisille jätkille korvakoru teidän mielestä sopii? :-))

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Voisin itekki vastata tähän oman mielipiteeni.

Olen kuullut joskus, että jos oikeassa korvassa on korvakoru niin se merkkaa sitä, että on homo. Onko sillä nykyään edes väliä?
Mielestäni miehellä täytyy olla korvis vain toisessa korvassa. Joillekkin tietenkin sopii molempiinkin, mutta itse pidän kun on vain toisessa.

Vierailija

Miehelläni on korvis oikeassa korvassa. Homous ei johdu korvista vaan on synnynnäistä. Syntyessä ei kai kellään ole korviksia kummassakaan korvassa.
Onko sellainen jolla on molemmissa korvissa koru biseksuaalinen, siis mies tai nainen?
Terv. Heteron vaimo

Vierailija

Riippuu ihan tietty miehestä sopiiko korvikset, mutta ei mulla mitään niitä vastaan oo. Ja varsinkin jos on venytetyt korviksen reiät about 20mm on kivat ja joillekin isommat tietty.
Jotankin toivon et olis omalla miehellä kans molemmissa ja venytetyt. Hän kyll ajatteli et ottais semmoset ;)

Vierailija

Rippuu miehestä sopiiko yksi vai kaksi mutta kyllä miehellä korvikset voi olla :D. Oliks se ennen vanhaan kun merimiehillä oli korvakorut kultaa ja sit kun ne kuoli niin otettii korvikset korvista ja niillä kustannettii hautajaiset vai miten se taru meni :DDD. Et kyllä miehillä on ennenkin korviksia ollu....

Vierailija
anita

Voisin itekki vastata tähän oman mielipiteeni.

Olen kuullut joskus, että jos oikeassa korvassa on korvakoru niin se merkkaa sitä, että on homo. Onko sillä nykyään edes väliä?
Mielestäni miehellä täytyy olla korvis vain toisessa korvassa. Joillekkin tietenkin sopii molempiinkin, mutta itse pidän kun on vain toisessa.

http://www.youtube.com/watch?v=in9SiDtJLaU

Vierailija

Mun puolesta saa olla miehellä korvis tai kakski. Tietenkihän se riippuu yksilöstä, että miten ne soppii. Tykkään etenkin sellaisista vähemmän "normaaleista" lävistyksistä korvisa miehilä, esim. industrialit ja helixit.

Vierailija

Omalla pojullani on venytykset ja lisäksi vielä korvakoru toisessa korvassa. Eipä ole haitannut :) (tosin venytykset saattavat haista joskus, heh) Monesti ostelen korvakoruja ja venytyksiä sille, on hauska ku ite pääsee valitsemaan!

Oon kans kuullut tuosta, että oikeassa korvassa korvis olisi homon merkki. En kuitenkaan usko tähän, ja mikäs siinä vaikka olisikin.

korvareikä tumppi

No minulla on kummassaskin korvassa korvarenkaat
Ei sillä oo väliä kummalla puolella on.
Mutta olen tänään ampunut uudet reijät korvarenkaiden viereen ja laittanut toiset siniset korvarenkaat.

Vierailija

Jos joku viihtyy korvakoruissa tai muissa helistimissä, on kai se hänen oma asiansa, jos hän viihtyy koruissa kaikki on ok.

Turhaan katsojat siitä kärsii, vai?

konservatiivi

Yleisesti ottaen kuitenkin korvakorujen katsotaan kuuluvan perinteisesti vain naisille ja sellaisia pitävää miestä pidetäänkin normeista poikkeavana. Vielä vastenmielisimmän näköisiä ovat venytykset korvalehdissä.

jtk

kai miehilläkin saa olla kun naisillakin on , katsokaas se on nyt sitä nyky-aikaa ja hyvä juttu se on jos ei oo sit homo  mut se on eri juttu sinäänsä, eikös vain?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat