Väsynyt suhteeseen

Vierailija

Hyvät cosmotytöt,auttakaa !
Olen seurustellut 3 vuotta pojan kanssa joka tuntui täydelliseltä minulle. suhde on kuitenkin ollut yhtä ylä- ja alamäkeä. suhteessamme on annettu anteeksi paljon puolin ja toisin,mm.se että minut on petetty.
Jo jonkin aikaa suhteesta on puuttunut se jokin,se ei tunnu oikein miltään. en tiedä kuinka hullu olen kun väkisin tässä roikun,jos se ei kerta tunnu kuin ajoittain hyvälle. silti tuntuisi kamalalta päästää irti...kyseessä on vielä ensirakkauteni. en vain tiedä tuleeko tämä toimimaan. Nykyään mietin että ansaitsisin jopa parempaa kohtelua,kuin häneltä saan. teen uhrauksia omasta aikataulustani että saisimme paljon yhteistä aikaa,mutta hän ei jousta koskaan. Olen monta kertaa puhunut aiheesta,mikä ei ole näyttänyt tuottavan tulosta..
Mielipiteitä siitä,jaksaisitko itse yrittää,tai jos olet/olet ollut samassa tilanteessa,miten se päättyi?

Kommentit (3)

Vierailija

kuullostaa kyllä jokseenkin tutulta, mieheni tuntuu täydelliseltä minulle ja meillä on myöskin ollut aluta asti ala-ja ylämäkiä, mutta juttu ei jostain syystä kuitenkaan toimi. ja tuokin että teen uhrauksia omista aikatauluistani mutta hän ei, tuntuu kyllä pahalta että itse yrittää ihan täysillä ja uhraan hänen takiaan monia tärkeitä asioita mutta hän ei voi sitäkään vähää tehdä (ainakaan enään, ennen kylläkin). ja jos haluaa puhua asioista niin eihän niistä tule mitään kun mies välttelee aiheita.
olen myös antanut hänelle anteeksi monia asioita joita en ihan kenelletahansa vain antaisi, edellisissä suhteissa suhde on päättynyt heti esim jos toinen on pettänyt mutta tässä suhteessa antaisin senkin anteeksi.

tuollaista suhdetta on vaikea kestää, itsellä se on hieman vaiheessa joten en tiedä tulevasta.

oletko miettinyt taukoa? laita kova kovaa vastaan ja kerro hänelle tuntemuksistasi suoraan halusi hän kuunnella tai ei ja sen jälkeen sanot haluavasi tauon suhteeseen, siinä sitten kumpikin saa miettia asioita rauhassa ja miettiä mitä haluaa.

tsemppiaä! yritä vielä jaksaa koska se on varmasti rakkauden arvoista!

Vierailija

lohdullista etten ole yksin :D.. ja nyt itseasiassa teinkin tuon ratkaisun,sanoin että katsotaan ainakin kuukausi eteenpäin erillään. tällä kertaa hän kuitenki vakuutteli taas tekevänsä minusta maailman onnellisemman,mutta jotenkin en tiedä,kun se on jo kuultu pariin kertaan..

luin just jostain vanhasta cosmosta vielä artikkelin joka käsitteli pitkän seurustelusuhteen lopettamista.mistä sitä tietää onko nykyinen se oikea minulle. tai onko se vain tämä elämäntilanne.vai tuleeko asioihin koskaan muutosta.

voi kyllä olla että resetoin itseni täysin tämän reilun kk aikana ja katson mikä fiilis sitten on.tyhmää kuin se onkin,kaikkia ratkasuja ei voi tehdä järjellä.

Vierailija

Moikka!

Minäkin olen ollut suhteessa missä tuntui että olen ainoa joka tekee työtä suhteen eteen. Joustin,joustin ja joustin. Peruin tärkeitä menoja hänen takiaan, mutta hän ei voinut perua yhtään mitään minun takia! Ja kaiken huippu, hän joksus myös teki oharit/feidasi ja meni juhlimaan kavereittensa kanssa, vaikka tiesi että olin perunu tärkeän menon hänen vuokseen!!!!!! Se oli yksi suuri syy miksi lopulta jätin miehen.

Mies sanoi muuttuvansa jne. Noh, kyllä hän muuttuikin - viikoksi, sitten hän oli taas samanlainen kuin ennen :/

Aloin ajattelemaan että ansaiten parempaa, halusin parempaa. En tuntenut että mies olisi välittänyt ja arvostanut minua tarpeeksi. Oli vaikea erota. Nyt erosta on reilu kuukausi, ja edelleen kaipaan häntä. Itken vieläkin iltasin ja mietin miksi hän oli ja teki mitä teki. Mutta, en kaipaa takaisin suhteeseen hänen kanssaan. Miksi kaipaisin takaisin suhteeseen missä en ole onnellinen? Toivoisin niin että mies voisi muuttua, huomata ja arvostaa minua enemmän. Mutta tiedän jo että hän ei muutu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat