Galluppia: Pitkät hiukset miehellä?

Vierailija

Eli mitä mieltä Cosmottaret ovat pitkistä hiuksista miehillä? Hot or Not?
Mahdollisimman paljon vastauksia, ja mielellään perustelujenkin kanssa. Tosin ihan fiilis-pohjaltakin voi vastata ;).

Kommentit (15)

Vierailija

Joillekin sopii hyvinkin pitkät hiukset, kunhan mies on ryhdikäs sekä muuten miehekkään oloinen ja kokoinen. Ja hiusten tulee ehdottomasti olla puhtaat ja muutenkin hyvässä kunnossa. Pidän kyllä miehistä joilla on pitkät hiukset kunhan noi yllä mainitut toteutuvat :)

Liian usein näkee niitä miehiä (poikia) joilla on pitkät ja rasvaiset hiukset. Ryhti huono ja antaa ulospäin käsityksen että häpeää itseään eikä halua olla edessä.

Vierailija

Ite tykkään itseasiassa pitkähköistä hiuksista eniten. :) Olkapäiden yli roikkuva heviletti on varma turn off mutta vähän normia pitemmät hiukset on ihanat. <3

Vierailija

No siis juttuhan on niin että lyhythiuksisia miehiä ei edes huomaa! En kyllä silti ainakaan enään tykkää mistään kauheasta heviletistäkään, mutta vähintään olkapäihin kun on hiukset niin mmmm...! Ja mielellään vähän tuuheat, ettei ihan vaan roiku suorina.

Vierailija

No siis mä vastaisin, että hiukan pidemmät un ihanihan lyhyet hiukset, jos ne vaan on persoonalliset: rastat, kiharat, keesi... Mutta piikkisuora tai vähän laineikas pitkä letti ei oo mun makuun!

Vierailija

Itse en tykkää jostain syystä yhtään :D Hieman ylikasvanut tai sellainen "surffitukka" saa olla, mutta ei mitään oikeasti pitkää. Vähän ehkä ilkeästi sanottu, mutta hiukset kuitenkin kehystää kasvoja, eli en pysty näkemään ketään pitkätukkaista miestä komeana koska ne hiukset vievät kaiken huomion.

Vierailija

HOT!

Jostain syystä mun pää aina kääntyy kun näkee pitkätukkasen blondin. Ei kuitenkaan ihan liian pitkät, vaan sellaset hyväkuntoiset vaaleat hiukset ponnarilla, asenne kohallaan ja miehekäs vartalo nii +

omallakin oli sellaiset, mutta sitten armeija... nyyh:D
Kaikillehan ne ei sovi, ja likanen pitkä tukka on tosi ällöttävä. :)

Vierailija

Yleensä kun puhutaan pitkähiuksisista jätkistä niin tulee mieleen hevarit. Mielestäni miehellä täytyy kuitenkin olla lyhyet hiukset. Sellaset keskipitkät (korvan päälle) lasken vielä lyhyiksi, joten ne käyvät ;-) Tietenkin riippuu miehestä mitkä hiukset ovat hyvät, mutta pitkähiuksisiin en ole ikinä ihastunut joten se varmaan jo kertookin etteivät ne minua kiinnosta.

Vierailija

Inhoan pitkiä hiuksia miehillä. Tunnen kyllä monia mukavia pitkähiuksisia miehiä, mutta en minäkään kehenkään pitkä hiuksiseen ole ikinä ihastunut. Jostain syystä pitkät hiukset ei vain kiinnosta.
Lyhyet hiukset ovat vaan paljon kivemman näköiset ja niitä voi kivasti pörröttää :D

Vierailija

Pitkät hiukset miehellä on erittäin hot <3 En tykkää yhtään lyhythiuksisista miehistä, kyllähän nyt tosimiehellä tukan pitää ulottua vähintään yli olkapäiden =)Ja juu myös kaikenlaiset rastat ja muut hiuslisäkkeet ovat hot <3

Vierailija

Ennen en voinut edes kuvitella pitkiä hiuksia miehellä. Sitten poninhäntäinen kundi nappas kainoloon, ja opin pitämään niistä. Mutta eihän kaikille sovi

yksnainen

Hot! Vaikka kuulun nuorempaan sukupolveen en tykkää nykymuodista, jossa tukka on ympäriltä lyhyt ja päällä pitkä tupsu jonka saa ponnarille. 70-80-luvun leijonanharja on parempi :) Tietty jos kunnolla pitkä tukka ei oo miehen juttu, myös se jo auttaa paljon että antaa edes otsatukan vähän kasvaa. Tasalyhyt kynitty on todella tylsä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat