tänään on mun synttärit ja poikkikseni ei ...

Vierailija

ole muistanu mua facebookissa, txtarilla eikä puhelulla. mitä täst pitäis ajatella??? pidin kyllä juhlat jo pari pvää sitten, mutta vielä eilen vihjasin että ''jee tiistaina on synttäripvä''. Siihen hän sanoi ''hehheh no mut nähää ti tai ke''. Mutta miksei hän ole tänään ottanut yhteyttä? en jaksaisi alkaa valittamaan mutta tuntuu vaan aika p*skalta.

Kommentit (3)

Vierailija

No mulla oli tossa viikko takaperi synttärit ja mies vääns koko päivän autonsa kans. Ei siis juhlittu sillo eikä missää vaihees enne tai jälkee. Alotti aamul ja lopetti yöl. Ettei ehkäpä se ei tarkota mitää huonoo, saatto vaa unohtaa. Ei muakaa muistanu aamul onnitella vaan lähti suoraa hallii. Mut se muisti sit ku sanoin et sen pikku broidi oli jo onnitellu :D Et hei älä turhaa huoli, tommosii ne miehet on...nii ihanii :D

Vierailija

Itse täytin hiukan yli kuukausi sitten 20 eikä avomieheni onnittellut vaikka tiesi että oli syntymäpäiväni eikä voinut sitä unohtaakkaan kun kuuli muiden onnittelevan. En itsekkään mitenkään juhlinut syntymäpäivääni joten mieheni aika varmasti ajatteli että mitä turhaa sitä onnittelemaan kun ei itse syntymäpäivä sankariakaan kauheasti asia kiinnosta.

Koska piditte juhlat jo aiemmin veikkaan ettei poikaystäväsi ajatellut että tarvitsee erikseen onnitella ihan oikeana juhlapäivänä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat