Suositelkaa kampaamoita Helsingistä!

Vierailija

Olen kyllästynyt vakiokampaajaani, ja vaikka se halpa onkin niin haluaisin vaihtaa. Pääkaupunkiseudulta etsin siis kampaamoa, joka tosiaan tekee niinkuin käsken ja josta löytyy ammattitaitoisia työntekijöitä! Mitään ultrakallista en halua mutta laadusta täytyy kuitenkin maksaa.

Kommentit (3)

Vierailija

Kävin viimekse Kulosaaren salongissa, sijaitsee lähellä metroasemaa. Olin todella tyytyväinen palveluun, hinnat ovat varsin normaalitasolla. Olin kumminkin löytänyt puhelinluettelosta alennuskupngin -30%. Saman kupongin löytää googlen kuvahausta, kun kirjoittaa hakusanaksi "Kulosaaren salonki" :)

Gemma
Seuraa 
Liittynyt30.6.2011

Voisin lämpimästi suositella kampaamo Beattia http://www.hairbeat.fi/ Sörnäisissä. Kaikki kampaajat siellä ovat nuoria ja hyvin trenditietoisia. Lisäksi hintataso ei mielestäni ole vieläkään kovin korkea, vaikka hintoja vasta nostettiinkin. :) Kannattaa testata, tosin ajan saaminen voi olla kiven alla nopealla varoitusajalla.

Vierailija

Iconhair Kulosaari ihan huippupaikka . Ammattitaitoiset työntekijät ja hintataso kohtuullinen. Molemmat kampaajat palkittuja kansainvälisesti.. Suosittelen kierreltyäni myös itse pitkin Itä Helsinkiä välillä pettyneenä ja välillä köyhtyneenä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat