Miten masturboit klitoristasi? Kaipaan uusia ideoita

Vierailija

Olen yhdeksäntoistavuotias hoikka opiskelijaneito, ja tähän saakka olen masturboinut dildolla muutaman kerran viikossa. En seurustele tällä hetkellä.

Nyt olen huomannut, etten kaipaa dildoa lainkaan vaan hieron klitoristani lyhyin ja nopein liikkein. Pidän klitoristani etu ja keskisormen välissä ja teen nopeaa edestakaista liikettä noin viisi minuuttia ja laukean. Klitorikseni on aika pieni.

Millä tavalla ja miten usein sinä masturboit klitorista ja minkäkokoinen klitoriksesi on. Haluaisin kokeilla jotain uutta.

Kommentit (4)

Vierailija

ite käytän neljää sormea (kaikki muut paitsi peukalo) ja teen nopeeta ympyrää sormen päillä. kynnet tuntuu välillä ihan kivalta:)

Vierailija

Itse en käytä dildoa. Toki semmoinen pupun mallinen, missä on klitoriskiihotin saattais tuntuu hyvälle. Hiljattain huomasin myös, että runkatessa tuntuu mahtavalle, jos työntää kaks toisen käden sormea sisään ja samalla hieroo klitorista toisella kädellä. Tuhmien seksitarinoiden lukeminen ennen sooloseksiä auttaa myös nautiskeluun.

käsityöläinen

Klitoris oikean käden keskisormen alla, liike sivuttaissuunnassa. Välillä pyörittäen ja klitorista sormenpäällä taputtaen. Vasemman käden keskisormella hieron emättimen suuaukkoa vinottais/pystysuunnassa. Lisäksi työnnän lantiopohjalihaksilla. Jos käytän hieromasauvaa (vasemmalla kädellä, koska oikea hieroo aina klittaa), en työntele sitä sisään ja ulos, vaan tärisytän vibran lisäksi myös omalla kädelläni, samalla työntäen sitä pelkästään sisäänpäin, koska lantionpohjalihakset pullauttaisivat sen muuten ulos. Tuo lantionpohjalihaksien käyttäminen on mun juttu, mutta tässä viime aikoina pari kolme kertaa olen lauennut niinkin, että hieron hieromasauvalla pelkästään klitorista, enkä koske muualle, enkä käytä lantionpohjalihaksia. Tuossa kestää kuitenkin jopa 10 minsaa, ennenkuin laukee, niin en yleensä jaksa odotella niin kauaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat