Nainen päällä, suuseksi

Vierailija

Eli olen itse seksiä harrastaessa ollut jokakerta miehen "alla", olen kuitenkin harrastanut seksiä vasta muutamia kertoja. Kysymys kuuluukin että jos nainen menee päälle ratsastamaan, niin kuinka siinä liikutaan? okei kuulostaa tyhmältä mutta pompitaanko siinä niinku ylösalas vai keinutaanko silleen edestakas? :D toivottavasti ymmärsitte kysymyksen

ja sitten vielä suihinotosta, eli jos nainen ottaa suihin niin miten sen voi tehdä paremmin niin että jätkä nauttii enemmän? ettei vaan tylsästi ime siinä vaan mitä muuta siinä voisi sitten tehdä että jätkä on tyytyväinen (:

Kommentit (11)

Vierailija

Päällä ollessa voinet tehä molempia eli "pommppia", keinua edestakas, pyörittää ympyrää lanteillas, sekä olla kasvokkain tai selinpäin, miten kukin tykkää? Kokeilee kaikenlaista mahollista, ja tekee sitä mikä tuntuu eniten hyvältä molemmista. :)

Ja no jos puhun omista kokemuksistani poikaystäväni kanssa suihinotosta. Niin, minä ainakin saan hänet nauttimaan sillä, että käsittelen sillai perusteellisesti. Et mun oma mies ainakin nauttii siitä että ottaa suihin ja käyttää käsiään samanaikaisesti, muuttaa taktiikkaa välillä niin että ottaa poskeen ja välillä suoraan, hyväilee myös kasseja samalla, ääntelemällä itse, voi myös ns. "kiusoitella" tekemällä kielellä pitkän viivan peniksen alta juuresta päähän asti, ja terskan alla oleva "jänne" on muuten tosi kosketusherkkä.

Sit voi myös sitä imutehoa vaihdella ja voi siinä välissä vaikka vemputtaa penistä tissivaollaan, ja käyttää niinku käsiään samalla kun ottaa suihin, esim. kädellä vemputtaa/hyväilee kasseja/välilihaa, vatsaa, kylkiä, lantiota.. Sit puhuu tuhmia ja ääntelee samalla niin kuin nauttis itse siitä suihinotosta jotenkin erityisesti niin kyllä ainaki meillä toimii ;) Ja jos sul on pitkät kynnet niin niillä voi myös sillai (ei liian kovaa) raapia. Ja hampailla voi näykkiä sisäreidestä hellästi tms..

Voihan siinä tehä mitä vaan, ja kokeilla kaikenlaista, kunhan muistaa että ei ole liian kovakourainen. Raju voi olla satuttamatta. Kokeilee kaikenlaista, ja jos toinen ei tykkää niin sit vaihetaan tapaa toimia. Voithan myös itse kysyä kumppaniltas et mistä se tykkäis ja mitä se haluais. Myös seksikkäät alusvaatteet voi antaa lisäkiihotusta :P

Tässä ny oli vaan yksiä ehdotuksia, mut toivottavasti oli jottai hyötyä.. :)

Vierailija

Olemme keski-ikäinen pari ja olemme hoikkia ja hyväkuntoisia. Panemme aika usein, noin kolme kertaa viikossa vähintäänkin, ja tulen ärtyisäksi ellen saa kalua tarpeeksi usein.

Kalun suihinotto kuuluu jokaiseen panoomme samoin kuin häpykieleni imeminen ja nuoleminen, jota mieheni rakastaakin. Useimmiten suihinottoni teen näin:

Olemme molemmat kokonaan alasti, ja mieheni nojaa selkä seinää vasten ja levittää reitensä hyvin. Olen polvillani hänen edessään ja otan terskan esille vetämällä esinahan taakse. Toisella kädelläni tunnustelen hänen kiveksiään, jotka roikkuvat isoina ja raskaina, kananmunankoikoisina.

Mieheni kalu on iso ja kiimainen, yli kaksikymmentä senttiä pitkä, noin viisi senttiä halkaisijaltaan ja isoterskainen. Jäykistyneenä kevyesti napaan saakka ja ylikin.

Avaan suuni ja lerputan kielelläni terskaa, ja kädelläni vedän esinahkaa oikein kireäksi taakse, jotta terska paisuu vieläkin suuremmaksi. Se on oikea punainen kiimatatti. En ota sitä heti suuhuni vaan kiihotan sitä kieleni nopeilla lipovilla liikkeillä. Kieleni kärki lipoo terskan alapuolen halkiota. Välillä kokeilen sormellani terskan korkeaa reunaa kiusoitellen. Siinä vaiheessa mieheni kalu on jo kokonaan jäykistynyt ja kiihoittunut voimakkaan yläkäyräksi täyteen mittaansa.

Muutan asentoani ja irroitan käteni mieheni kalusta ja suurista kiveksistä. Olen edelleen polvillani ja nojaudun taaksepäin tukien käteni lattiaan. Avaan suuni, ja mieheni työntää kalunsa suuhuni ja alkaa panna minua suuhun. Kun suuhuni tulee ensimmäiset merkit spermasta, vaihdamme asentoa ja menemme sänkyyn.

Mieheni on allani ja nuolee klitoristani 69-asennossa. Otan kalua suuhuni niin syvälle kuin kykenen ja samalla teen kalunvarteen nopeaa runkkausta kädellä. Mieheni kieli imee ja nuolee klitoristani, joka on jo todella paisunut ja kova. Alan nytkyttää pilluani mieheni suuta vasten ja sanan mukaisesti panen häntä suihin. Tuntuu taivaalliselle, ja pilluni lemmennesteen ovat jo valuneet mieheni kasvoille, kuuluu vain litinä.

On vaikea enää imeä kalua, koska omat orgasmit tekevät tuloaan ja nesteeni valuvat. Nyt on oikea hetki käydä kalun päälle ratsastamaan. Menen kyykkyasentoon, polvet ylöspäin, ja ohjaan kalun pilluni litimärkään ja sykkivään silmään. Kalu menee sentti sentiltä hitaasti pohjaan saakka. Kun kalu on pohjassa saakka, olen pienen hetken liikkumatta ja katselen klitorikseni paisunutta päätä, jota mieheni sormi hyväilee.

Kalu syvällä sisälläni vaihdan asentoa niin, että olen taas polvillani reidet levällään. Nyt olen istuma-asennossa säärieni päällä. Nautiskelen kiimastani ja varovasti aloitan nytkyttää ja pilluani edestakaisin. En tee ylös-alas-liikettä vaan nimenomaan edestakaista pillunnytkytystä klitoris kovana kalu syvällä. Kiihdytän rytmiä ja välillä suutelen miestäni. Nytkytän niin nopeaan kuin pystyn ja tunnen, miten pillunesteeni ruiskuavat ja saan sarjan orgasmeja.

Vierailija

Rakastan sitä, että saan aina halutessani suuseksiä.

Sanonkin, että mieheni suu on vittuni "Valtaistuin". Ratsastan mieheni suulla kunnes laukean. Onneksi mieheni on taitava ja pitkäkielinen kielimies, joka osaa muutakin kuin pakollista virkamiesruotsia. Toki otan häneltä suihin ja nielen aina spermat. Meillä on tasapainoinen seksisuhde, jossa molemmat saavat, mitä haluavat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat