pienien rintojen suuri ongelma

Vierailija

Hei alkaa ärsyttämään jo, olen ostanut useammat "push-up" rintaliivit, tai ainakin niissä niin lukee.. Näissä kuitenkin on ihan pieni vaikutus vain rintojen korostamiseen. Omaan pienet rinnat, ja olen metsästänyt pitkään täydellisiä rintaliivejä.

Kaupassa A-kuppini näyttävät sovitettavissa rintaliiveissa B-kupeilta, ja tuntuvat muutenkin sopivilta, mutta tuntuu kuin lyhyen käytön jälkeen ne istuvat huonosti ja ovat liian isot?

Nyt kertokaa joku, mistä löytäisi oikeasti hyviä rintaliivejä, hyvillä push upeilla (ei mitään hirviömiäisiä pumpulikerroksisia..). Sellaisia että ne korostaisivat rintoja, ja istuisivat kuitenkin hyvin. help!

Kommentit (7)

Vierailija

niin siis "vain pieni vaikutus" piti kirjoittaa.. :)

Harmittaa kun ei voi laittaa niitä "uusia ja hienoja" rintsikoita topin alle, vähänkun vaihtaa asentoa niin kaikki on kaikkien nähtävillä, jos kenellekkään tällainen tilanne nyt on tuttu... Ja tosiaan noissa tilanteissa alkaa harmittamaan, kun kaupassa rintaliivit ovat todellakin vaikuttaneet sopivilta!

Kuulostaapa teksti tyhmältä.. mutta toivottavasti siitä saa pointit irti..

Vierailija

Alusvaate kauppaan vaan hankkimaan ne liikkeen työntekijän avulla.
Ne tietävät mitkä ovat oikea kokosi ja tietävät miltä niiden pitäisi tuntua päällä.

Vierailija

En oikein osaa auttaa. Itselläni melko isot rinnat, enkä push-up liivejä käytä. Joskus silloin kun rinnat olivat vielä vähän pienemmät niin tuli vahingossa ostettua jotain sellaisia ja rinnat tuli niistä vain yhden pävän käytön jälkeen kipeiksi, muita ongelmia en huomannut :)
Mutta tosiaan, ehkä kannattaisi kysyä apua noilta ammattilaisilta. Toivottavasti löydät hyvät liivit.

Vierailija

Onkohan ympärysmitta liian iso, jos eivät päälle istu? Nykyäänhän on geelitäytteisiä ja muita liivejä jotka saavat rinnat näyttämään ainakin sen yhden kuppikoon suuremmilta. Muistelen ainakin Lindexillä joskus nähneeni.

Vierailija

Lainaus:

Onkohan ympärysmitta liian iso, jos eivät päälle istu?

Minulla on ainakin ollut niin, että 75A on juuri kuvailemallasi tavalla muutaman käyttökerran jälkeen liian iso. Yllättävää kyllä, 70B on sen sijaan juuri sopiva. Kannattaa mennä ihan alusvaateliikkeeseen kysymään apua!

Vierailija

heh apua hainkin. ja mulla on just noin ollut että 75 A on ollut liian iso, mutta 70b tuntuu paljon sopivammalta. outoa, ei tullut edes mieleen ostaa Beetä. ?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat